אבל ב'העדה'

אשת הפוסק המוכר: הרבנית הצדקנית מרת ליבא הלברשטאם ע"ה

בירושלים הלכה לעולמה הרבנית הצדקנית מרת ליבא הלברשטאם ע"ה, אשת הפוסק הידוע, וחבר הבד"צ של העדה החרדית הגאון רבי משה הלברשטאם זצ"ל (ברוך דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בירושלים הלכה לעולמה הרבנית הצדקנית מרת ליבא הלברשטאם ע"ה, אשת הפוסק הידוע, וחבר הבד"צ של העדה החרדית הגאון רבי משה הלברשטאם זצ"ל, בת 87 בפטירתה.

המנוחה נולדה לאביה הגאון רבי הלל מרדכי שלזינגר, ממקימי ועד הכשרות של העדה החרדית, ומאנשי ירושלים הוותיקים והמוכרים, ובהגיעה לפרקה היא נישאה לרבי משה הלברשטאם, שהפך לימים לאחד מפוסקי ההלכה החשובים והמוכרים.

בחייה זכתה הרבנית לעמוד לימין בעלה זצ"ל שהסתלק לעולמו לפני 15 שנה, ומאז המשיכה בחייה בדירתה ברחוב יואל בירושלים, שם נפלה למשכב בימים האחרונים והבוקר השיבה את נשמתה ליוצרה למגינת לבם של בני המשפחה, מכריה וצאצאיה.

יצויין כי בשבוע האחרון התקיימה שמחת החתונה לנכדתה, בת לבנה הגאון רבי שמעון שמואל הלברשטאם, עם החתן נכד האדמו"ר מקרעטשניף.

בפטירתה הותירה אחריה הרבנית משפחה גדולה, בנים ובנות וצאצאים רבים בהם את חתניה, רבה של שכונת רמת שלמה בירושלים, הגאון רבי מתיתיהו דייטש, הגאון הרב דב גולדרינג, רב שכונת אחווה בירושלים, האדמו"ר מדעעש, וכמובן את בניה רבי זלמן, רבי שמעון שמואל ורבי יעקב דוד הלברשטאם.

הלווייתה תצא בשעה 15:00 מביתה ברחוב יואל בירושלים, להר המנוחות שם תיטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר