בישיבת הסיעה

דרעי ימסור 'הצהרה חשובה': יתקוף את גנץ

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, יתייחס בצהריים למשבר הפוליטי המחריף, המאיים להוביל לבחירות, וצפוי לתקוף את המהלכים האחרונים של יו"ר 'כחול לבן', שר הביטחון בני גנץ (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ובני גנץ (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, ימסור בצהריים (שני) הצהרה פוליטית, במהלך ישיבת הסיעה השבועית בכנסת. בלשכתו טוענים כי מדובר ב"הצהרה פוליטית חשובה".

ל'כיכר השבת' נודע, כי במהלך הישיבה צפוי דרעי לקרוא לראש הממשלה בנימין נתניהו וליו"ר 'כחול לבן' השר בני גנץ, לחדול מהמהלכים הפוליטיים ולהתרכז במאבק בנגיף הקורונה.

כמו כן, דרעי יבקר את מהלכיו האחרונים של השר בני גנץ בכלל והקמת ועדת הבדיקה לפרשת הצוללות בפרט. טרם ברור האם דרעי יעלה את נושא 'חוק הגיוס', עליו התבטא בחודשים האחרונים כי גנץ מחזיק בו כערובה לקיום הסכם הרוטציה עם נתניהו.

גרסאות גנץ ודרעי בראיונות ל'כיכר השבת'

כזכור, בראיון ל'כיכר השבת' דרעי התייחס ל'ערבות' שנתן לגנץ ואמר: "אני רוצה רק להזכיר לך. שר הביטחון בני גנץ לא חתם איתי על שום הסכם. זה ברור שאני דחפתי ואני לחצתי. אמרנו שזו הממשלה הנכונה. אני לא הייתי שותף בהסכם, הייתי שותף רק שהיו בעיות בין הצדדים, את כל ההסכם הם עשו ביניהם.

"נכון, אמרתי שנעשה הכל - ואנחנו עושים".

אין ערבות שלך לבני גנץ?

"מה פתאום! ערבות זה לחתום, ערבות זה להתחייב. אף אחד לא טוען לערבות, עם כל הכבוד. אני עושה מה שאני יכול".

מנגד, בני גנץ טען בראיון ל'כיכר השבת': "כן, אני מצפה מחברי הכנסת דרעי, ליצמן וגפני, ובכלל: תראו חברים, הרי מה אני אומר לכם אחי החרדים? לחצנו יד, אמרנו 'מזל וברכה'... מה המילה הזו שווה בעוד שנה או שנתיים? ככה סוגרים הסכמים?! ככה מסכימים על משהו? אני בעד שכיש הסכם - לעמוד בו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר