מתקפה חסרת תקדים

דרעי על צעדי גנץ: "נפל דבר בישראל" • צפו

יו"ר ש"ס יוצא במתקפה חסרת תקדים על התנהלותה האחרונה של מפלגת כחול לבן והעומד בראשה, שהקימו את ועדת הבדיקה לפרשת הצוללות ומובילים לבחירות • צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
המתקפה של דרעי (צילום: ערוץ כנסת. ארכיון: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי יוצא במתקפה חסרת תקדים על יו"ר כחול לבן השר בני גנץ, בעקבות הקמתו את ועדת הבדיקה ל'פרשת הצוללות'.

בישיבת סיעת ש"ס, פתח דרעי את דבריו ואמר: "אתמול נפל דבר בישראל; כחבר קבינט ותיק, וכמי שעבד עם שרי ביטחון, אני לצערי יכול לקבוע ששר הביטחון חצה קו אדום בגלל שיקולים פוליטיים".

"להפוך את קודש הקודשים של צה"ל לחלק מתעמולת בחירות פוליטית וחשיפת מידע מסווג באמצעות הדלפות לתקשורת", פירט דרעי את האשמותיו.

יו"ר ש"ס הוסיף: "אני קורא מכאן לשר הביטחון גנץ: חזור בך, ונמשיך לשמור את מערכת הביטחון מחוץ לשדה הפוליטי".

"הייתי שותף להקמת הממשלה הזו, לפני מספר חודשים", שחזר דרעי: "כמה דקות לפני שהכנסת התפזרה, הצעתי הצעת פשרה כדי להמשיך, כי חשבתי שממשלת אחדות טובה בעקבות המשבר הכלכלי והפוליטי".

"אך לאור ההתנהלות האחרונה, אני ספק האם יש הצדקה ותועלת להמשך בשותפות הזו", הוסיף דרעי והמשיך: "אני קורא לראש הממשלה ושר הביטחון: אנחנו בשעת הנעילה של הממשלה. כעת צריך לשים הכל בצד ולהתמקד רק בקורונה ובהצלת חיים".

הגרסאות הסותרות של גנץ ודרעי על ה'ערבות' (צילום: כיכר השבת)

בתגובה, נמסר מ'כחול לבן': "הקמת הועדה לא נובעת משיקולים פוליטיים אלא מתוך אחריות. מחובתה של מערכת הביטחון לבדוק את תהליכי הרכש ולהפיק לקחים. לא תהיה פרשת צוללות 2".

"כחול לבן לא מטילה ספק כי ברגע האמת השר דרעי יקיים את התחייבותו ואת הערבות שנתן ליישום מלא של ההסכם שנחתם עם הקמת הממשלה".

צפו במתקפה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר