"תינוקות ומבוגרים נלכדו"

בלב שכונה חרדית: חניון עלה באש, עשרות משפחות חולצו

עשרות אנשי כיבוי והצלה הוזעקו לפנות בוקר לשריפת ענק בקומות התחתונות של קומפלקס בניינים ברחוב סורוצקין בשכונת רוממה בירושלים • עשרות משפחות נלכדו • 30 תושבים נזקקו לטפול (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות כבאות והצלה ומד"א)

12 צוותי כיבוי וחילוץ הוזעקו לפנות בוקר (שלישי) לשריפה גדולה שפרצה בקומות התחתונות של קומפלקס בניינים ברחוב סורוצקין בשכונת רוממה בירושלים ומשם התפשטה למספר רכבים, מחסנים ודירות וכתוצאה מכך עשרות משפחות נלכדו בבתיהם.

שישה מהנפגעים פונו לטיפול רפואי בבתי החולים. בבית החולים שערי צדק אושפזו ארבעה נפגעים, שלושה במצב קל ואחד במצב בינוני. בבית החולים 'הדסה עין כרם' אושפזו אם ובתה במצב קל.

לוחמי האש חילצו את המשפחות במקביל לכיבוי השריפה, פינוי העשן הרב מן הבניינים, וסריקה אחר לכודים נוספים.

סגן טפסר אלי אדרי מת"ח תחנת "האומה" שפקד על הכוחות באירוע סיפר הבוקר: "החל מהשעה 4 בבוקר לערך, פעלנו באירוע מורכב של שריפה גדולה מאוד שפרצה בקומפלקס של שישה בניינים ברחוב סורוצקין ובעקבות כך, מספר רב של אזרחים עם תינוקות קטנים, ילדים ומבוגרים נלכדו בדירותיהם על ידי האש והעשן הכבדים שאפפו את הבניינים"

"כתוצאה מהאש החזקה, עלו בלהבות מספר רב של רכבים ובנוסף, עוד מחסנים וכמה דירות נפגעו. המאמץ העיקרי שלנו היה לחלץ את כל הלכודים ולמנוע את פגיעת האש והעשן בכל הבניינים. לשם כך, לוחמי האש בחירוף נפש ואומץ רב, נכנסו אל תוך האש והעשן הכבד וחלצו בזו אחר זו משפחות שנלכדו בבניינים במקביל לכיבוי השריפה".

חובש בכיר במד"א דובי ציינוירט סיפר: "מדובר בקומפלקס ביניינים שבו מתגוררו הרבה נשפחות עם ילדים, הגענו למקום עם כוחות גדולים מאוד של אמבולנסים ניידות טיפול נמרץ, חובשים על אופנועי מד"א וכונני מד"א, כשהגענו, ראינו עשן סמיך יוצא מהבניינים ושריפה פעילה בחניית הבניין.

"אנשים עמדו בחלנות במרפסות ועל הגג וסימנו לנו, כוחות הכבוי החלו לכבות את האש ולחלץ את הדיירים הלכודים, גבר כבן 30 קפץ מהקומה הראשונה ונחבל באורח קל, כ- 30 מהדיירים שחולצו הגיעו אלינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר