תיעוד

אסון הרוגי המטוס: השניות שאחרי ההתרסקות

כך נראתה זירת נפילת המטוס הפרטי סמוך לעיר רהט שבדרום, איתו התרסקו אל מותם שני בני אדם: חלקים שונים של המטוס מפוזרים על הקרקע, בעוד הכלי עדיין בוער (בארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(ללא קרדיט)

בשעה הקרובה (שלישי) צפויים לנחות מסוקים של צה"ל בבית החולים אסף הרופא, עם גופות ההרוגים בתאונת התרסקות המטוס הפרטי ליד רהט, וניידות מד"א הממתינות במקום יעבירו אותן משם למחנה צריפין.

כזכור, נסיבות התאונה בה נהרגו השניים עדיין לא התפרסמו, וכעת נבדקת האפשרות שהטייס לא הספיק לדווח על התקלה החמורה.

בתיעוד מזירת ההתרסקות, שצילם חקלאי שעבר סמוך לזירה מעט לאחר ההתרסקות, נראו חלקים שונים של המטוס כשהם מפוזרים על הקרקע וחרוכים, בעוד כלי הטיס עצמו עדיין בוער.

רב-רשף אריק אלימלך, איש כב"ה, תיאר: "קיבלנו הודעה על התרסקות מטוס באזור נחל גרר. הזנקנו כמה צוותי כיבוי וראינו מטוס קל על הקרקע, שנשרף כליל. לצערי במקום נמצאו שני הרוגים. ראינו שאריות של המטוס מפוזרות על הקרקע, חלקן בערו".

ינקי ויינברג, מתנדב איחוד הצלה שהגיע למקום, הוסיף: "הגענו למקום וראינו את המטוס עולה באש. הוא התרסק בשטח ועלה בלהבות. אחרי שכיבו את השריפה ראינו את המחזה הקשה. ראינו חלקי מטוס פזורים בשטח".

ופראמדיק מד"א רפי שבע סיכם בעצב: "מדובר בטרגדיה גדולה, ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותם במקום".

צפו בווידאו

  • הסרטון הופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בצילום נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר