"יבעיר את העיר"

סערה באשדוד: סגן ראש העיר חנך 'עץ אשוח' במרכז קניות

"זה מעשה שיבעיר את אשדוד", כך אומרים ל'כיכר השבת', תושבים חרדים באשדוד, שנדהמו לראות את סגן ראש העיר שמעון כצנלסון, חונך עץ אשוח במרכז 'ביג' בעיר • צפו בתיעוד המקומם (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(מתוך שידור חי בפייסבוק של לאון גלמן)

סגן ראש עיריית אשדוד, שמעון כצנלסון, חנך במרכז 'ביג' בעיר, עץ אשוח לכבוד החג שמציין את תחילת השנה האזרחית. תושבים חרדים באשדוד, אומרים ל'כיכר' כי מדובר ב"מעשה שיבעיר את הקואליציה".

זו לא הפעם הראשונה שחברי המועצה הרוסיים באשדוד חונכים עצי אשוח לכבוד החג הנוצרי, אך התושבים הופתעו שמי שחנך הפעם את העץ, הוא "החבר של החרדים", שמעון כצנלסון.

רק לא מזמן, חברו חברי 'אגודת ישראל' בראשות יחיאל וינגרטן, לציר משותף עם מי שמכהן כסגן ראש העיר באשדוד שמעון (סניה) כצנלסון.

"לכן הופתענו", מספר אחד התושבים החרדיים ל'כיכר השבת', "אנחנו בהלם שכאלו היושבים באותה קואליציה יחד עם הנציגים החרדים מעזים לעורר כזו פרובוקציה באשדוד שהיא עיר מסורתית.

"אנחנו מצפים באופן חד משמעי מהנציגים החרדיים ובפרט מוינגרטן, שלאחרונה הוא החבר הכי טוב של כצנלסון שיביעו מחאה ושאט נפש. וכן גם מטעם ראש העיר אנו מצפים לגינוי, אנחנו לא מבינים איך כצנלסון מרשה לעצמו ככה להתריס".

'כיכר השבת' פנה אל חברי המועצה החרדיים, אך אלו בחרו להתעלם, מלבד סגן ראש העיר מטעם ש"ס, אבי אמסלם, שמביע מחאה.

"לצערי הרב", אומר אבי אמסלם, "כל שנה זה חוזר על עצמו, השיטה של הנהלת הביג שחרטה על דגלה לעשות יח"צ סביב העץ והשבת וכל הקשור לקודשי ישראל על מנת לעודד את כושר הקנייה של המתחם.

"אני פונה לכל תושבי העיר היקרים לעודד את אותם עסקים ששומרים על קודשי ישראל עם חנוכיה בכניסה ולקנות רק מעסקים קטנים בתוך העיר ולא במרכז השמנת של אותה הנהלה".

"פשוט לא להכנס לשם", אומר אמסלם בתגובתו, "העסקים באשדוד עברו תקופה קשה מאוד והתמודדות קשה חובה עלינו לחזק אותם ולא את הרשת הזאת. עוד תמוה בעניי השתיקה של חברי אגודת ישראל שקולם לא נשמע, השתיקה של אגודת ישראל לא נתפסת".

תגובתם של יחיאל וינגרטן ושמעון כצנלסון לא התקבלה עד לשעת פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר