נתון אופטימי

סקר מנדטים: גוש הימין-חרדים - בשיא כוחו

הליכוד מתאושש ומגדיל את הפער ממפלגת ימינה - שנשארת במקום השני, ובכך, גוש מפלגות הימין והחרדים מגיעים לשיא חדש • וגם: כמה מנדטים שווה היום גדי אייזנקוט? (אקטואלי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

סקר שנערך על ידי קנטאר מדיה ישראל ופורסם הערב (שלישי) בחדשות כאן 11 מעלה כי אם הבחירות היו נערכות היום, זו הייתה תמונת המנדטים.

הליכוד, המפלגה הגדולה ביותר עם 31 מנדטים. ימינה עם 21, יש עתיד-תל"ם עם 17, הרשימה המשותפת עם 11 מנדטים ואילו כחול לבן רק עם 9 מנדטים.

מספר זהה של מנדטים, מקבלת בסקר זה מפלגת ישראל ביתנו ומפלגת ש"ס. יהדות התורה עם 7 מנדטים ומרצ סוגרת את הרשימה עם 6 מנדטים בלבד.

כך, מפלגות הימין והחרדים עם 68 מנדטים, ללא ישראל ביתנו. גוש השמאל עם 32 מנדטים והערבים עם 11 מנדטים.

אם גדי אייזנקוט היה מקים מפלגה, תמונת המנדטים משתנה מעט: הליכוד יורדת ל -29 מנדטים, ימינה נשארת עם 21 מנדטים. יש עתיד–תל"ם עם 16, הרשימה המשותפת 11, וכחול לבן עם 9 מנדטים.

גם ש"ס עם 9 מנדטים, ישראל ביתנו יורדת לשמונה, יהדות התורה עם 7 מנדטים, מרצ עם 6 ומפלגה חדשה בראשות אייזנקוט מקבלת רק 4 מנדטים.

סקר של פרופסור קמיל פוקס עבור חדשות 13 מעלה נתונים שונים. בסקר זה, הליכוד רק עם 27 מנדטים, לעומת ימינה שמקבלת 23.

יש עתיד-תל"ם עם 20, הרשימה המשותפת עם 12 וכחול לבן מתייצבת על עשרה מנדטים. ישראל ביתנו עם 8, ש"ס ויהדות התורה עם 7 מנדטים לכל מפלגה ומרצ עם 6 מנדטים.

בשאלת ההתאמה לראשות הממשלה. לפי כאן 11: בנימין נתניהו מוביל עם 36%, אחריו נפתלי בנט עם 19%, ובני גנץ עם 6% בלבד. לפי חדשות 13: נתניהו - 32%; בנט - 21%; לפיד - 15% ובני גנץ 12%.

בשאלה על רמת שביעות הרצון מתפקודו של ראש הממשלה נתניהו בניהול משבר הקורונה, עולה כי 60% אינם מרוצים מתפקודו של ראש הממשלה במשבר - כך לפי כאן 11. לפי הסקר של חדשות 13, 56% מהציבור - לא מרוצים מהתפקוד של נתניהו בקורונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר