ביקור היסטורי

בשבוע הבא: ראש הממשלה נתניהו ייצא לבחריין

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לצאת בשבוע הבא לביקור פומבי ראשון בבחריין, במהלכו ייפגש עם הנסיך סלמאן בן חמד אל ח'ליפה; ביקור נוסף באיחוד האמירויות צפוי בקרוב (בעולם)

נתניהו מפר על שיחתו עם יורש העצר וראש ממשלת בחריין (צילום: דוברות רוה"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לצאת בתחילת השבוע הבא לביקור פומבי ראשון בבחריין. במהלך ביקורו, נתניהו צפוי להיפגש עם הנסיך סלמאן בן חמד אל ח'ליפה, נסיך הכתר של בחריין, כך מדווח אריאל כהנא ב'ישראל היום'.

במקביל, נבדקה האפשרות שנתניהו יבקר גם באיחוד האמירויות, אך בסופו של דבר הוחלט לקיים את הביקור במועד אחר.

אנשי לשכתו של נתניהו מקיימים תיאומים אחרונים בנוגע לנסיעה הצפויה עם משרדו של סלמאן] ולפי הדיווח, מכיוון שהפרטים האחרונה של הפגישה טרם נסגרו, ייתכן ויחולו שינויים בתאריך בו יבקר ראש הממשלה באזור.

נתניהו שוחח עם יורש העצר וראש ממשלת בחריין, הנסיך סלמאן בן חמד אל-ח'ליפה, על חיזוק הקשרים בין שתי המדינות, והוסיף כי הוא הוזמן להגיע לביקור רשמי במדינה.

"שנינו מאוד נרגשים מהעובדה שאנחנו יכולים להביא את פירות השלום לעמים שלנו ולמדינות שלנו בזמן קצר מאוד", סיפר נתניהו, "ולכן, הוא גם הזמין אותי לבוא בזמן הקרוב לביקור רשמי בבחריין – אני אעשה זאת, בשליחותכם, בחפץ לב".

גורם בכיר במשרד החוץ במנאמה אמר בשבוע שעבר כי מלך בחריין הציע מפגש פסגה לחידוש המשא ומתן בין ישראל לפלסטינים. לדברי הבכיר, מלך ירדן עבדאללה נתן את ברכתו לאפשרות שפסגה כזו אכן תתקיים, והדגיש כי מדינתנו תסייע ככל שנדרש בחידוש המשא ומתן בין הצדדים.

בשבוע שעבר, עת נפגש נשיא המדינה ראובן ריבלין עם שר החוץ של בחריין, ד"ר עבד אללטיף אלזיאני, ריבלין הזמין את המלך הבחרייני לביקור רשמי בישראל. אלזיאני אמר: "אנחנו יודעים שיהיו אתגרים, אך אנו יודעים גם שנוכל להם. אעביר את הזמנתך האדיבה למלך ואת דרישת השלום ממך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר