חיזבאללה יגיב?

דיווחים בסוריה: שמונה הרוגים מתקיפת צה"ל

דריכות ביטחונית בישראל לקראת אפשרות כי חיזבאללה יחליט להגיב בפעולה צבאית על התקיפה המיוחסת לחיל האוויר אמש בסוריה, שהפעם בוצעה גם לעבר מטרותיו (צבא וביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
תיעוד מהתקיפה (צילום: הרשתות החברתיות)

המרכז הסורי למעקב אחר זכויות אדם מדווח היום (רביעי), כי שמונה אנשים, בעלי אזרחות זרה, נהרגו כתוצאה מהתקיפה הצבאית אמש שיוחסה לצה"ל נגד שתי מטרות בסוריה, אחת מהן של חיזבאללה.

מוקדם יותר פרסמה 'סאנא', סוכנות הידיעות הסורית הרשמית, על תקיפה ישראלית נגד יעדים ברוחנייה שליד קוניטרה, הסמוכה לגבול בין המדינות, ובג'בל אל-מנע שליד דמשק.

"בשעה 23:50 תקפה ישראל מהאוויר, באזור דרום דמשק, מכיוון הגולן הישראלי. נגרם נזק בלבד", נמסר תחילה בכלי התקשורת בסוריה.

לפי ההערכות, כאמור, יעד התקיפה ליד הגבול היה מחסנים עם אמצעי לחימה של חיזבאללה, שהושמדו, כמו גם מטרות צבאיות וציוד אחר של המיליציות הפרו-איראניות.

ייחוס התקיפה לחיל האוויר הישראלי, הוביל בין היתר להחלטה לסגור לטיסות מעל גובה 5,000 רגל, את השטח האווירי, מזרחית לירדן, ברמת הגולן.

חסן נסראללה. מזכ"ל חיזבאללה (צילום מסך: מתוך 'אל-מנאר')

כזכור, לפני שבוע בדיוק בוצעה תקיפה גדולה אחרת נגד יעדים של כוח 'אל קודס' האיראני בסוריה, בתגובה למציאת זירת מטעני חבלה סמוך לגבול, ולאחר מכן הודיעה על כך ישראל באופן רשמי.

כעת, כאשר לפי הדיווחים מדובר בין היתר על תקיפה של יעדי חיזבאללה, גוברת הדריכות לקראת תגובת ארגון הטרור הלבנוני, שבעבר כבר הוכיח כי בכוונתו לנקום על הרג אחד מאנשיו בתקיפה בסוריה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר