הראיון ב'כיכר השבת' עורר סערה

הליכוד ובנט ראש בראש: 'לך ליש עתיד'; 'ביבי ולפיד בברית'

הכרזתו של יו"ר מפלגת ימינה נפתלי בנט - בראיון ל'כיכר השבת' - כי "אין יותר גוש ימין, בגלל המפלגות החרדיות ונתניהו", עוררה קרב מחודש בינו לבין הליכוד; המפלגה שממנה הוא שואב את קולותיו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
דבריו של בנט (ניהול אולפן: יוחנן בלייך. תמונות, ארכיון: Yonatan Sindel/Flash90)

בתגובה לדברי יו"ר מפלגת ימינה נפתלי בנט, בראיון ל'כיכר השבת', כי "אין עכשיו גוש ימין", מאשים אותו הליכוד בחיברה נוספת ליו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד.

כזכור, בראיון - שישודר במלואו מחר (חמישי) בתכנית 'סוגרים שבוע' - נשאל ח"כ בנט האם יכול לומר כיום לחרדים שלא יישב בממשלה עתידית אם הם יישארו מחוץ לה.

בתשובה אמר יו"ר 'ימינה' את הדברים הבאים: ""סליחה... כרגע החרדים יושבים בממשלה ואני מודר בחוץ! מי ששבר את גוש הימין זה נתניהו בשיתוף פעולה עם החרדים".

"בסך הכל ביקשתי אז את תיק הבריאות כדי לא להגיע בסופו של דבר למקום שבו אנחנו נמצאים היום", טען בנט, והאשים: "החרדים קיבלו את ההחלטות שלהם, וכרגע המצב הוא שאין יותר גוש ימין בגללם. לכן, שכל אחד יקשוט עצמו קודם".

על כך אומרים כעת בליכוד, ממנו שואב בנט לא מעט מצביעים לפי הסקרים האחרונים: "ברית האחים חוזרת - על סטרואידים. אחרי שנפתלי בנט לא המליץ על נתניהו בפני הנשיא, תמך ביאיר לפיד לראשות הממשלה והודיע אתמול שיתמוך בהצעת לפיד להפלת נתניהו - היום בנט מודיע רשמית שאין גוש ימין".

בצוות התגובות של הליכוד הוסיפו ועקצו, כי "במקום להקים מפלגת לוויין, עדיף שבנט יתפקד רשמית ליש עתיד"...

איזו 'ברית' תשוחזר (צילום: Noam Revkin Fenton/FLASH90)

ב'ימינה' לא נותרו חייבים, והגיבו: "נתניהו ולפיד בברית פוליטרוקים. משך כל תקופת הקורונה לפיד ונתניהו מתעסקים רק בפוליטיקה, במקום בהשתלטות על הקורונה, דאגה לפרנסתם של מיליון מובטלים ושיקום הכלכלה".

"זה מה שהוביל לכישלון הנורא", הוסיפו אנשי בנט: "כל עוד הם לא מסוגלים להתעלות מעל הפוליטיקה ולהבין את גודל השעה - לא מגיע לא לזה ולא לזה להיות ראש ממשלה".

לדברי 'ימינה', "לצערנו, בחצי השנה האחרונה נתניהו ולפיד הוכיחו שמעניין אותם רק פוליטיקה, ולכן כנראה שהמשימה הזו תוטל על ימינה בראשות נפתלי בנט לאחר הבחירות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר