המתיחות בקואליציה

האוצר מגבש תקציב 2021; כחול לבן זועמים

שר האוצר ישראל כ"ץ סיכם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו כי יציג בפניו ביום שני את מסגרת התקציב לשנת 2021 • גורם בכחול לבן: פיגוע כלכלי במטרה לגרור אותנו לבחירות (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: Oren Ben Hakoon/POOL)

שר האוצר ישראל כ"ץ סיכם היום (רביעי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו כי יציג בפניו ביום שני את מסגרת התקציב לשנת 2021, ובכך הכריז רשמית על תחילת הליך אישור התקציב לשנה הבאה.

על פי ההודעה, וכפי שכ"ץ הצהיר פעמים רבות, התקציב המלא יובא לאישור הכנסת רק בפברואר 2021.

עבור "כחול לבן" זה כמובן לא מתקבל. גנץ ואנשיו הניחו את אקדח התקציב על השולחן לפני שבועות רבים והכריזו על 23.12, מועד פיזור הכנסת אילו התקציב לא עובר על פי פשרת האוזר, כתאריך המוצא האחרון. או תקציב - או בחירות.

זמן קצר לאחר הודעת שר האוצר, מסרו גורמים במפלגה: "תקציב המדינה כבר מוכן ומעוכב מצרכים פוליטיים חודשים ארוכים. גרירת הרגליים של נתניהו וכ"ץ היא פיגוע כלכלי באזרחי ישראל במטרה לגרור אותנו לבחירות. קשישים, נכים, מובטלים ובעלי עסקים פושטי רגל לא צריכים לשלם מחיר על שיקולים אישיים ופוליטיים של ראש ממשלה".

שר האוצר מסר בתגובה: "קורא לכחול לבן להעדיף את טובת המדינה על פני אינטרסים פוליטיים צרים ולהצטרף לתהליך העברת התקציב, הרפורמות וחוקי ההסדרים ובכך למנוע בחירות מיותרות בעיצומו של משבר הקורונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר