מבקשת מימון

למה החליטה שרה נתניהו לעזוב את מעון ראש הממשלה?

רעיית ראש הממשלה החלה לעבוד בבית פרטי, וביקשה מימון להוצאותיה - אך נענתה בשלילה • משיקולי אבטחה, החלו להקים במקום ביתן, 'בוטקה', לשמירה על ביטחונה (אקטואלי)

שרה נתניהו (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

שרה נתניהו, אשת ראש הממשלה בנימין נתניהו, העובדת כפסיכולוגית בעיריית ירושלים, החליטה לעבור לבית השייך למשפחת נתניהו ברחוב הפורצים שבשכונת קטמון בירושלים.

על פי הפרסום של אביעד גליקמן במהדורה המרכזית של חדשות 13, שרה נתניהו, לדברי גורמים במשרד ראש הממשלה, היא החליטה על המעבר בשל העובדה שנתניהו - בגלל הקורונה, שוהה הרבה בבית ברחוב בלפור, ושרה רוצה שקט בשביל שתוכל לעבוד בעבודתה.

לדברי גליקמן, בעקבות המעבר, נתניהו רוצה אבטחה צמודה בעלות כוללת של עשרות אלפי שקלים בחודש, מלבד זאת הבקשה שלה לקבל טלפונים, מים וחשמל, נענתה בשלילה על ידי הגורמים המקצועיים במשרד ראש הממשלה.

עוד לפי הדיווח, הבית שעמד שומם במשך חודשים רבים, כעת שוקק - כך לדברי השכנים. בנוסף, החלו לבנות 'בוטקה' בכניסה לבניין המדובר.

יצוין, כי אביו של ראש הממשלה, בן ציון נתניהו ז"ל, התגורר אף הוא ברחוב הפורצים, אך לא ידוע אם מדובר על הדירה הזו.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה לפרסום: "שקר וכזב, לא היה ולא נברא. כל חשבוונות הבית ממומנים ע"י משפחת נתניהו בלבד ולא נעשתה פנייה בנושא ההוצאות".

מאגף הביטחון והחירום נמסר: "פעולות הביטחון השוטפות נעשות לפי הצורך האבטחתי, יש הפרדה מוחלטת בין הוצאות הביטחון לבין הוצאות הבית שממומנות כולן ע"י משפחת נתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר