הקלה נוספת

מסתמן: שישה קניונים יוכלו לפתוח כבר מחר

השרים יצביעו כבר הלילה על המתווה החדש של פתיחת הקניונים החל ממחר. במידה והפיילוט יצליח בקניונים שייפתחו, יבחנו את פתיחת כל הקניונים ברחבי הארץ (חדשות)

קניון הדר בירושלים - סגור - בגלל הקורונה (צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90)

האם כבר מחר נראה פתיחה של שישה קניונים מרכזיים ברחבי הארץ? בשעות אלו (רביעי) מגבשים במשרד המשפטים את תוכנית הפיילוט שתאפשר פתיחה מחר של קניונים.

פתיחת רק חלק מהקניונים, היא בעיה משפטית מורכבת, ולכן במשרד המשפטים נמצאים במרוץ מסביב לשעון, כדי להספיק להגיש את התוכנית עוד הלילה ולהביאה להצבעה בפני שר הממשלה.

על פי המתווה שאושר השבוע על ידי קבינט הקורונה, מדובר על פתיחה של 15 קניונים, כאשר בשלב ההתחלתי ייפתחו שישה קניונים, שייבחרו על ידי איגוד הקניונים ושאר הקניונים ייבחרו בהגרלה.

הבעיה המרכזית באישור הפיילוט, זו העובדה שמדובר בחוסר שיווניות וזאת כי בשונה מחנויות הרחוב, מתווה שמאפשר לכלל החנויות ברחוב להיפתח, מתווה הקניונים הוא בעייתי, כיוון שהוא לא שוויוני בפני כל הקניונים.

לכן, במשרד המשפטים עומלים על ניסוח הפיילוט שיפתור את הפלונטר המשפטי. לפי המתווה החדש, במידה והפיילוט יצליח, ייפתחו כל הקניונים בארץ.

הפיילוט המדובר צפוי להימשך עד לתאריך ה-6 בדצמבר, במידה והקניונים יעמדו בקריטריונים של - לכל הפחות 90% עמידה בתפוסה המרבית, עד 2.5 אחוזים של הפרות מבקרים בלי מסכה וללא התקהלויות משמעותיות בכניסה לקניון ולחנויות - המתווה יוגדר כהצלחה.

אמנם הפרויקטור החדש פרופ' אש, לא מרוצה מפתיחת הקניונים ולדבריו הוא בטוח שבמידה והקניונים ייפתחו - תהיה עליה בתחלואה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר