האסיר מתאילנד

נתי חדד שוחרר מהכלא: "מודה לבורא עולם"

חצי שנה לאחר שהוסגר לישראל, נתי חדד שוחרר הבוקר מכלא והודה לבורא עולם ולתומכיו: "אני רוצה להודות לכולם, לאימא המדהימה שלי ולבורא עולם שאני כאן היום" (אקטואלי)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נתי חדד, הבוקר (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

"אני רוצה להודות לכולם, לעם ישראל היקר, להודות לאימא המדהימה שלי ולהודות לבורא עולם שאני על הרגליים ועומד כאן היום, שהם עשו את הכול כדי להוכיח את האמת שלי שאני בן אדם טוב ולא עשיתי שום דבר, כל החיים שלי עזרתי לאנשים", כך התבטא נתי חדד, כשהוא דומע, עם צאתו מכלא חרמון, לאחר שוועדת השחרורים קיצרה בשליש את עונשו.

חדד ביקש להודות באופן אישי לשרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, שפעלה לשחרורו: "אני מודה לה שהבינה את הסיפור האמיתי שאני חף מפשע".

לדבריו: "אתם תבינו יום אחד איך לוקחים אדם שלא עשה כלום והופכים אותו לראש ארגון פשע".אמו, נורית, אמרה עם שחרורו: "אנחנו רוצים לקחת אותו להניח תפילין אחרי שלוש שנים וחצי. כשהוא היה בתאילנד, נתי עשה הכול כדי לשמור על הדת שלו, על האמונה שלו לארץ".

כזכור, לפני כחצי שנה, הועבר חדד מתאילנד לישראל - והבוקר החליטה ועדת השחרורים, אחרי הודעת הפרקליטות כי לא יתנגדו לכך, לשחרר אותו.

עם זאת, עדיין יטילו על נתי חדד הגבלות שונות. הוא ישהה במעצר בית לילי ולא יוכל לעזוב את הארץ למשך כל התקופה שבה יוגדר אסיר משוחרר.

חדד נעצר בקוסמוי שבתאילנד בחשד שהחזיק אקדח בניגוד לחוק, ניהל מרפאה שלא כדין והחזיק תרופות ללא מרשם רופא. חבריו טענו כי הוא הופלל.

בית המשפט המקומי גזר עליו שש שנות מאסר. לפני כחצי שנה, בעקבות לחצים שהפעילו בני משפחתו וישראלים שנעזרו בו, הוא הועבר לישראל לפני כחצי שנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר