המשטרה תיעדה

העצורה באוטובוס: "בא לי להרוג שוטרים". צפו

מצלמות הגוף שנשאו על עצמם השוטרים, ברגעים שקדמו למעצר האישה החרדית שסירבה להזדהות באוטובוס כשנתפסה ללא מסכה, מוכיחות את התנהלותה התוקפנית • צפו בתיעוד (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הקללות וההתנגדות (צילום: דוברות המשטרה)

מעצר האישה החרדית באוטובוס לאחר שסירבה להזדהות כדי להימנע מקנס על אי עטיית מסכה - מהזווית המשטרתית, בה היא נראית מקללת, וככל הנראה אף מתנהגת באלימות בעת מעצרה.

כך התנהלו חילופי הדברים הקשים:

שוטרת: "את מסרבת להזדהות גברת"
האישה: "אני לא יורדת, חבל לך על הזמן"
שוטרת: "איאלץ להשתמש בכוח"
האישה: "את לא תעזי לגעת בי"
שוטרת: "אני מודיעה לך שאת מעוכבת"
שוטר: "גברת"...
האישה: ..."תסתום"
שוטר: "את ליד הבת שלך ואנחנו לא רוצים לעשות את זה"
שוטרת: "תביאי תעודה מזהה ונסיים עם זה, תחשבי שניה בהיגיון"
האישה: "בא לי להרוג אתכם, רעים ורשעים, רק לחרדים אתם עושים ככה, תתביישו לכם, מגיע לכם גיהנום למעלה בשמים. זה רק כי אני חרדית".

בשלב זה נשמעת הבת מנסה לשכנע את אמה: "הוא אמר שתתני תעודת זהות וזהו. תתני. למה להסתבך", אך זו כזכור התעקשה, והשוטרים נאלצו לפנות אותה תוך הפעלת כוח.

כשהיא כבר מחוץ לאוטובוס, עדכנה השוטרת את האישה: "את כרגע עצורה על תקיפת שוטרים".

כך זה נראה בעיני הנוסעים (ללא קרדיט. לפי סעיף 27א)

ממשטרת ישראל נמסר, לאחר פרסום הסרטון הראשוני: "שוב אנו עדים לפרסומים כוזבים ומעוותים שאינם מציגים את ההתרחשות במלואה, בניסיון להכפיש את השוטרים והמשטרה, כפי שניתן לראות בתיעוד שקדם למעצר".

"במהלך פעילת לאכיפת תקנות הקורונה, הבחינו השוטרים באישה שנסעה באוטובוס ציבורי כשהיא לא עוטה מסיכה כנדרש. כשהבחינה בשוטרים היא שמה את המסיכה על פניה כנדרש ובמשך דקות ביקשו ממנה שוטרת ושוטרים שהיו במקום שוב ושוב להזדהות בפניהם כחוק, אך היא בחרה לסרב בתוקף ולהתעלם מבקשותיהם בניסיון להכשיל את האכיפה".

"בשלב מסוים היא החלה לגדף את השוטרים ולהקניטם ואף תקפה את השוטרת בפניה ותלשה לה את המסיכה. אז השוטרים נאלצו לעצור את האישה בגין התקיפה תוך שימוש בכוח עקב התנגדותה והיא נלקחה לחקירה במשטרה", הדגישו במשטרה.

צפו בתיעוד המשטרתי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר