חבר הקהילה מהדרום

האב החשוד שהתעלל בבתו: 'התינוקת נפלה מהידיים שלי'

גרסת האב, חבר הקהילה בדרום, שנעצר בחשד להתעללות בבתו הפעוטה, כפי ששחזר באוזני חבריו. "זה קרה בלילה: לפתע התינוקת נפלה לי מהידיים. זה לא היה בכוונה, חס וחלילה!", הוא אומר (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בלעדי: בבית משפט השלום בבאר שבע, הוארך היום (שני), כזכור, מעצרו של תושב עיר במערב הנגב החשוד בהתעללות בבתו בת השנה; כעת, בשיחה עם 'כיכר השבת', פורסים מכריו את גרסתו, השוללת לחלוטין את החשדות נגדו.

הפרשה החלה, כפי שדווח, כאשר במשטרה התקבל דיווח מבית החולים סורוקה על תינוקת בת שבעה חודשים שהגיעה לטיפול כשהיא חבולה בגופה, עם שבר בעצם הירך, מה שעורר את החשד הראשוני להתעללות בה, כמו גם סימנים לחבלות ישנות יותר.

בשל כך הוריה, בראשית שנות ה-20 לחייהם, עוכבו לחקירה, בסיומה שוחררה האם ללא כל חשד, לאחר שדבריה נמצאו אמינים בעיני החוקרים.

את בעלה לעומת זאת הוחלט כי יש להשאיר במעצר, ואף להאריכו, מאחר ולפי המשטרה ישנם בתיק ממצאים שאינם תואמים לגמרי את דבריו בחקירה.

אך מפי חבריו, ששוחחו עמו טרם מעצרו, עולה גרסתו הבאה: "זה קרה בלילה, כאשר לפתע התינוקת שלי נפלה לי מהידיים. זה לגמרי לא היה בכוונה, אלא במקרה".

"מיד אחר כך", המשיך ושחזר, "מיהרתי לנסוע עם התינוקת, ועם אשתי, לבית החולים, כדי שיבדקו אותה ויטפלו בה כפי שצריך. בהמשך נדהמתי לשמוע שאני חשוד שגרמתי לחבלה הזו. חס וחלילה!".

לדברי האב החשוד, "החבלה שעל גופה נגרמה כתוצאה מנפילה בלבד. לא עשיתי לה כלום, שום דבר".

כאמור בית המשפט בשלב זה לא קיבל את גרסתו, והשתכנע מכך כי היא לא עולה בקנה אחד עם ההסברים שנתן לרופאים, וקבע כי יישב במעצר עד ליום רביעי הקרוב, גם בעילה של מסוכנות וגם בשל חשש לשיבוש פעולות החקירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר