בפעם הרביעית

ישראל הולכת לבחירות: גנץ יתמוך בפיזור הכנסת

יו"ר 'כחול לבן', בני גנץ, צפוי להודיע על תמיכת סיעתו בפיזור הכנסת ובכך ישראל עולה על מסלול בטוח בדרך לבחירות רביעיות בתוך שנתיים בלבד • דרעי: "עדיין יש סיכוי" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
בני גנץ ובנימין נתניהו (צילום: הדס פרוש ואהרון קרון, פלאש 90)

שר הביטחון וראש הממשלה החליפי, בני גנץ, צפוי להודיע ביומיים הקרובים על החלטתו לתמוך בהצעת החוק לפיזור הכנסת, ובכך לסיים את השותפות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והליכה לבחירות רביעיות בתוך שנתיים בלבד.

את ההחלטה קיבל גנץ לאחר התייעצויות שקיים ביממה האחרונה עם בכירי 'כחול לבן' שהמצליצו פה אחד לפרק את השותפות ולתמוך בהצעת החוק לפיזור הכנסת שהגיש יו"ר 'יד עתיד', ח"כ יאיר לפיד.

עם זאת, יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, התבטא היום בישיבת סיעת ש"ס כי למרות שכלפי חוץ נראה שהולכים לבחירות: "עדיין אני מאמין שאפשר לדחות את הקץ בכמה חודישם. מדובר רק בקריאה טרומית".

דרעי הדגיש: "אני לא מתכוון לקחת חלק במשא ומתן. מהרגע שמשתמשים בחוק הגיוס כערובה, אני לא חלק מהמשחק הזה".

השר יעקב ליצמן בראיון: אין מנוס מבחירות

מוקדם יותר אמר יו"ר 'יהדות התורה', השר יעקב ליצמן, בראיון בלעדי ל'כיכר השבת' כי ישראל בדרך לבחירות: "תראה, בהתנהגות היום יומית, שעה שעה, מה שקורה כאן בתוך הקואליציה, ובתוך מפלגות הקואליציה, אין מנוס מאשר בחירות".

"אני מניח שכולם יחכו עד מחר בלילה, ויראו נכון מה שיקרה, בצורה כזאת שרבים אחד עם השני, גם בתוך המפלגות - למשל בתוך 'כחול לבן' יש כמה דעות".

בישיבת סיעת 'הליכוד' בכנסת התבטא היום ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי: "ביום רביעי האופוזיציה תנסה לגרור את מדינת ישראל לבחירות מיותרות. הליכוד יצביע נגד בחירות ובעד אחדות. אחדות כדי שנביא חיסונים לכל אזרחי ישראל, אחדות כדי שנמשיך עד מתן החיסונים להיאבק בנחישות בקורונה, אחדות כדי שנגיש עוד סיוע כלכלי לעסקים, לעצמאיים, לאזרחים. אחדות, כדי שנמשיך לשמור על הביטחון ואחדות כדי שנחתום על עוד הסכמי שלום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר