בהזמנה בדואר

תושב ביתר עילית מואשם בייבוא כמות סמים קשים

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב ביתר עילית, בגין ייבוא והחזקת סם מסוכן, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה בלבד (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד מ"ס, תושב ביתר עילית, בגין ייבוא והחזקת סם מסוכן, שיבוש מהלכי משפט ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד סאמי חוראני מפרקליטות מחוז ירושלים, עמד הנאשם בקשר עם אדם בקולומביה בעניין ייבוא סם האיווסקה, המכיל סמים מסוכנים מסוג די.אם.טי והארמין.

לפני כחודש הגיעה לארץ חבילה ובה בקבוק המכיל 1300 מ"ל מהסם. על מנת להסוות את קיומו של הסם הוצהר כי הבקבוק מכיל צבע שמן צמחי. עם הגיעה לארץ עוכבה החבילה על ידי רשויות המכס בישראל.

ב-17.11.2020 הודיעה חברת השילוח לנאשם, לבקשת משטרת ישראל, כי המשלוח שוחרר וניתן למסירה. במהלך שיחת תיאום בין הנאשם לחברת השילוח בעניין מסירת החבילה, ובעקבות חשדו של הנאשם כי תוכנו האמיתי של המשלוח התגלה לרשויות, ביקש הנאשם מחברת השילוח לשנות את שיטת מסירת המשלוח ממסירה ידנית בכתובתו לאיסוף במכולת בעיר מגוריו. משמסרה החברה לנאשם כי לא ניתן למסור את החבילה במכולת, תיאם הנאשם עם החברה כי המסירה תבוצע בכתובתו של הנאשם.

יומיים לאחר מכן העביר שוטר חלק מהסם לבקבוק אחר, יחד עם חומרים נוספים כך שייראה דומה לבקבוק המקורי, הכניס את הבקבוק החלופי לחבילה חדשה עליה הדביק מדבקות, והכניסה לשקית של החברה. בהמשך לכך, הגיע השוטר לכתובתו של הנאשם, כשהוא מתייצג כנציג החברה, והתקשר לנאשם, אשר יצא מביתו וקיבל את החבילה החלופית לידיו. כמה דקות לאחר מכן קבע הנאשם עם חבריו מפגש במהלכו ישתמשו בסם. זמן קצר לאחר מכן הגיעו שוטרים לביתו של הנאשם על מנת לבצע חיפוש, עם כניסתם לדירה זרק הנאשם את הבקבוק מהחלון.

התיק נחקר על ידי ימ"ר ש"י במשטרת ישראל. עניינם של מעורבים נוספים נבחן בפרקליטות.

הפרקליטות מבקשת מבית במשפט להורות על מעצרו של הנאשם או לחילופין להורות על הארכת התנאים המגבילים כולל מעצר בית מלא ואיסור יציאה מהארץ עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר