קיבלו הוקרה

בחורי 'וולפסון' תרמו פלאזמות ושברו שיא של נוגדנים

למעלה מ-100 מנות פלאזמה תרמו בחורי ישיבת 'וולפסון' יחד עם רבני הישיבה. בבית החולים 'הדסה', החליטו להעניק תעודת הוקרה • אחד הבחורים בישיבה שבר שיא עם 394 נוגדנים (עולם הישיבות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

מאז תחילת זמן חורף, עשרות בחורי ישיבת נתיבות החכמה (וולפסון) משכונת בית וגן בירושלים, תורמים 'פלאזמות', לבית החולים 'הדסה'. השבוע, ראשי הישיבה תרמו אף הם וקיבלו תעודת הוקרה מבית החולים.

ישיבת 'וולפסון' בירושלים, חוותה בזמן אלול האחרון התפרצות קורונה - בתוך הקפסולות, יותר מ-90 אחוזים מבחורי הישיבה (כ-700 בחורים, ח"ב.) נדבקו בנגיף.

כזכור, בתחילת זמן חורף, הגיעו צוות של בית החולים 'הדסה' יחד עם ארגון יד אברהם ועשו בדיקות, כמה נוגדנים יש לכל הבחורים (אז התגלה להפתעת הרופאים, אחוז גבוה של בחורים שלא נדבקו בהדבקה בישיבה - אך בכל זאת היו עם נוגדנים. ח"ב).

על פי ההסבר שניתן לבחורים, מי שלא היה לו קורונה, יש לו עד ארבעה נוגדנים. מי שהיה לו קורונה, אז יש כאלו שיש להם החל מ-15 נוגדנים, כאשר הממוצע הוא 50 נוגדנים, מי שיש לו כבר 80 נוגדנים, יכול לתרום פלאזמה.

מה שמעניין הוא, לדברי הבחורים, בישיבת וולפסון נמצא הבחור עם רמה גבוהה של נוגדנים - 394, כאשר הוא עם רמת הנוגדנים, אולי הגבוהה ביותר במדינת ישראל.

כך או כך, מתחילת הזמן, כל יום בשעות הצהריים מגיע אמבולנס מטעם הארגון 'יד אברהם', כדי לקחת קבוצה של כעשרה בחורים לבית החולים 'הדסה', שם הם תורמים פלאזמה.

עד עכשיו, תרמו למעלה מ-100 בחורים פלאזמה, ובשבוע שעבר גם ראשי הישיבה בעצמם, הראו דוגמה אישית ותרמו גם פלאזמה לחולי הקורונה.

סמנכ"ל הבית חולים אורן לוי, העניק לראשי הישיבה תעודות הוקרה על השיתוף פעולה של הישיבה, כאשר הוא מספר להם על מספר חולים שהיו במצב קשה וניצלו בזכות התרומה של בחורי הישיבה.

הבחורים ב'וולפסון', בתחילת זמן חורף
הבחורים ב'וולפסון', בתחילת זמן חורף

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר