אצבע בעין?

חברי ועדת הבדיקה לרכש כלי השיט התכנסו לראשונה

למרות חוות דעתו של היועמ"ש, חברי וועדת הבדיקה של שר הביטחון בני גנץ לרכש כלי השיט התכנסו היום לראשונה • הבדיקה - לפני קבלת ההחלטה של גנץ כיצד להצביע (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

יושב ראש "כחול לבן" בני גנץ צפוי להכריע הערב או מחר האם לתמוך בהצעת חוק פיזור הכנסת, אותו מקדמת "יש עתיד". אם אכן הוא וחברי מפלגתו יצביעו בעד, הצעד ייראה בעיני הציבור כעוד מסמר בארון הקבורה של ממשלת האחדות.

אחד המסמרים שכבר ננעצו הוא החלטת שר הביטחון גנץ להקים ועדת בדיקה מטעם משרדו לרכש הצוללות וכלי השיט, פרשה בה ראש הממשלה היה חשוד, עד שהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הכריע כי אין לנתניהו צד בדבר.

במסגרת חקירת תיק הצוללות, המכונה "תיק 3000", פטר מנדלבליט את נתניהו ואמר כי לא היה אחראי על השלכות התיק החמור, אך הוגשו כתבי אישום נגד מספר בכירים בהווה ובעבר במערכת הביטחון. כ

מה ימים לאחר הודעת גנץ על הקמת ועדת הבדיקה, צעד שנחשד כמהלך פוליטי מובהק, הודיע מנדלבליט לגנץ כי הוא לא מוכן שהוועדה תתחיל את פעילותה לפני שהסוגיות העומדות במישור הפלילי תסתיימנה.

כאמור, למרות זאת, הוועדה בראשות השופט בדימוס אמנון סטרשנוב התכנסה היום (שלישי) לראשונה, וצפויה להתכנס שלוש פעמים בשבוע.

יצוין עם זאת כי אין בכינוסה הפרת דברי היועץ המשפטי, מכיוון שהוועדה עוסקת בתחילה בעניינים לוגיסטיים כמו לוחות זמנים, אלא ייתכן שקיים כאן מסר פוליטי חבוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר