בגיל 81

יהורם גאון שוקל לרוץ לנשיאות המדינה

יהורם גאון, הזמר בן ה-81, החתום על מספר שירים שנכנסו ללב החברה ונחשב לקונצנזוס ישראלי, יחליט בימים הקרובים האם להתמודד בקיץ הקרוב על תואר "האזרח מספר 1" (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
יהורם גאון (צילום: David Cohen/Flash90)

יהורם גאון, הזמר בן ה-81, החתום על מספר שירים שנכנסו ללב החברה הישראלית, יחליט בימים הקרובים האם להתמודד בקיץ הקרוב על תואר "האזרח מספר 1".

נשיא המדינה ראובן ריבלין עתיד לסיים את כהונתו כנשיאה העשירי של מדינת ישראל ביולי 2021, בעוד כשבעה חודשים, והמאבק על זהות הנשיא הבא מתחיל להתחמם.

בראש הרשימה העתידית נמצאים שני שמות בולטים, שאמנם עדיין לא הצהירו רשמית כי יתחרו על התפקיד אבל אנשים רבים בסביבתם כבר הכריזו כי זהו הצעד הבא שלהם.

מדובר ביושב ראש האופוזיציה בעבר ויושב ראש הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג, וכלת פרס ישראל, מרים פרץ, אשת חינוך שהגיעה לכל בית בישראל בעקבות דבריה המחזקים, על אף ששכלה את שני בניה.

שני שמות נוספים שכבר הכריזו על התמודדות הם פעיל הר הבית, חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק, ושמעון שטרית. את תפקיד נשיא המדינה בוחרים 120 חברי הכנסת.

הבוקר (רביעי) פורסם בכאן רשת ב' כי שם חדש ששוקל ברצינות האם להתמודד אף הוא: הזמר והשחקן יהורם גאון, שיחגוג בעוד שלושה שבועות 81.

על פי הדיווח, גאון, חתן פרס ישראל, אישר לנסות להחתים עשרה חברי כנסת - הרף הנדרש כדי להגיש מועמדות וכי "נטייתו לרעיון חיובית".

גאון נחשב כמעט לקוצנזוס בציבוריות הישראלית, עם רשימת שירים וסרטים ארוכה שהפכו נכסי צאן ברזל בציבור הכללי כולל ביצועים רבים לפיוטים מבית אבא ואלבום מוזיקה יהודית שהוציא בשיתוף עם הזמר והיוצר עובדיה חממה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר