נאום מתגרה. צפו

אמסלם לגנץ: "מה הוד בצר עושה, מסרק אותך?"

הצבעתה הצפויה של כחול לבן בעד פיזור הכנסת והקדמת הבחירות, לא עברה בשקט מצד השר אמסלם מהליכוד, שעקץ את יו"ר המפלגה גנץ על מינוי מנכ"ל משרדו. צפו (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)

השר דוד אמסלם, שהשיב בשם הממשלה להצעות החוק לפיזור הכנסת, התגרה בנאומו ב'כחול לבן' שבחרה לתמוך בהן, עקץ בין היתר את היו"ר גנץ על מינוי הוד בצר למנכ"ל משרד רה"מ החליפי ותקף: "הדבר הראשון שדאגת לו, זה אאודי A8".

את דבריו פתח אמסלם במתקפה על יו"ר האופוזיציה: "יאיר לפיד, אתה דמגוג קטן, חי מהסתה והפצת רעל. מבוקר ועד לילה, מזה אתה מתפרנס. אתה בן אדם שחי רק על שנאה".

"מבחינתכם, אם מחר אנחנו מוצאים מזור לקורונה אתם בבעיה. לא מעניין אתכם מדינת ישראל, המאבק היום יומי של האנשים. כשאנחנו סוגרים, אתם שואלים למה אנחנו פוגעים בכלכלה, וכשאנחנו פותחים אתם שואלים למה אתם פוגעים בבריאות".

אמסלם המשיך והלם: "אם הייתם יכולים להאשים את ראש הממשלה שהוא פיתח את נגיף הקורונה, זה מה שהייתם עושים. האמת לא מעניינת אתכם, לא אכפת לכם מה יקרה פה אחר כך, העיקר שנתניהו לא יהיה ראש הממשלה. ולמה? רק בגלל שהוא עושה טוב.".

"למרות שמצבנו בסקרים מצוין, אנחנו בליכוד מתנגדים בעת הזו ללכת לבחירות, ראש הממשלה וחברי המחנה הלאומי עסוקים בלטפל בקורונה ובמשבר הכלכלי. אבל את גנץ שום דבר לא מעניין, הוא נגרר אחרי לפיד ובנט, ואחרי הפוליטיקה של ניסנקורן, אין לו עמוד שדרה. לא מעניין אותו התקציב, אלא הרוטציה. הוא הגיע למסקנה שהוא לא יקבל אותה אז החליט ללכת לבחירות".

ובאשר לכחול לבן: "אתם רציתם להביא חקיקה הכי אנטי דמוקרטית שיש כדי שראש הממשלה לא יוכל להתמודד ולתת את האפשרות לציבור. קיבלתם 17 תיקים ולא היו לכם 17 איש, חשבתם בהתחלה להביא עובדים זרים. ואז נכנסנו לחוק הנורבגי והכנסת לכנסת עוד 7-8 ח"כים כדי שיהיה לך מישהו בוועדות. זה ישראל לפני הכל?".

"גנץ, הדבר הראשון שדאגת לו זה אאודי A8; למה? ולמה מינית את הוד בצר? מה הוא עושה, מסרק אותך? מסדר לך את החליפה? ישראל לפני הכל, אה?".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר