"נכשלתם - בגדול"

ברית אחים? בנט תוקף: גם לפיד וגם נתניהו מפיצים שנאה

ברקע החשש כי נפתלי בנט ויאיר לפיד ישובו לשתף פעולה, עלה היום יו"ר ימינה למתקפה חריפה במליאת הכנסת נגד ראש הממשלה ויו"ר יש עתיד: "שניהם עוסקים בפוליטיקה יומם וליל" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Oren Ben Hakoon/POOL)

בתקופה האחרונה, בשל הצבעה של מפלגת ימינה בעד הצעת אי אמון שאם הייתה מתקבלת היה יאיר לפיד ממונה לראש הממשלה, עלה שוב החשש מפני החזרה של ברית האחים.

בקדנציה הראשונה שלהם בכנסת, שיתפו נפתלי בנט ויאיר לפיד פעולה, כאשר נכנסו לממשלה בראשות בנימין נתניהו ללא המפלגות החרדיות, וקיצצו רבות בתקציבים הייעודיים.

הראשון להכחיש זאת בקולו, היה ח"כ בצלאל סמוטריץ', והיום - עלה יו"ר 'ימינה', ח"כ נפתלי בנט לנאום במליאת הכנסת, ותקף חזיתית את לפיד ונתניהו, אותם הפך למפיצי שנאה משותפים.

אחרי שסיפר על אשת עסקים שקרסה בגלל הקורונה ולא היה בממשלה מי שיסייע לה למרות פניותיה, אמר בנט: "הממשלה הזאת לקחה את אומת הסטארט-אפ והפכה אותה לאומת המריבות".

"אומת החדשנות הפכה לאומת הסגרים. אומת היזמות - הובילה לשיא עולמי חדש. מס' 1 בעולם בבחירות. במריבות. זו האומה שלנו? זה עם ישראל?".

בנט תקף: "יש מכנה משותף בין לפיד ונתניהו. שניהם עוסקים בפוליטיקה יומם וליל. שניהם עוסקים בהפצת שנאה".

"שנאה לחרדים, שנאה לערבים, שנאה למתיישבים. גם מי שגר ביצהר הוא בנאדם. גם החרדים בני אדם. גם אנשי שמאל אוהבים את מדינת ישראל, גם אם אנחנו חלוקים".

"אני אגיד בצורה הכי פשוטה - גם לפיד וגם נתניהו - נכשלתם בגדול. או שהממשלה מתפרקת או שמדינת ישראל מתפרקת. זו הברירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר