זעזוע עמוק

ניסיון מיסיונרי חדש להרחיק יהודים מאלוקי ישראל

ערב חנוכה נתקלו פעילי יד לאחים בדרך נוספת של המיסיונרים לפעול בקרב יהודים תמימים ולהרחיקם מאלוקי ישראל • דרכי הפעולה החדשות: מזוזות שנמכרות לציבור הרחב ללא קלף, ובתי מזוזה עם סמל הכת הנוצרית "היהודים המשיחיים" שנועדו להפוך את סמל הכת לנורמה בבתים רבים (חרדים)

אסף מגידו | כיכר השבת |
הפעילות המיסיונרית ההרסנית מגיעה הפעם בדמות בתי מזוזות (צילום: שאטרסטוק)

המיסיונרים הנוצריים הפועלים כדי להפיל יהודים ברשתם ולהמיר את דתם לנצרות, פועלים גם בדרכים אחרות כדי להרחיק יהודים תמימים מאלוקי ישראל - כך מתברר בתקופה האחרונה במחלקה למאבק במיסיון של יד לאחים. הפעילות המיסיונרית ההרסנית מגיעה הפעם בדמות בתי מזוזות שנמכרים לציבור הרחב, שרובו אינו מודע כי נרתיקי המזוזות אינן מכילות מאומה.

התרמית הראשונה – הנרתק עם סמל נוצרי מובהק ריק מתוכן

בעושם זאת מצליחים המיסיונרים להרחיק יהודים מאלוקי ישראל בדרך יצירתית: האנשים שרוכשים או מקבלים מהם את המזוזות בטוחים כי כאשר הם קובעים אותן על מפתן דלתותיהם, הם מקיימים מצווה, מתחברים אל הקדוש ברוך הוא וקובעים ברכה אל ביתם, אולם כאמור מדובר בעורמה מיסיונרית, כאשר הנרתיקים ריקים מכל תוכן וסמל מסיונרי מוטבע על בית המזוזה מבחוץ.

קביעת מזוזה כשרה במקום "המזוזה" המיסיונרית

אחרי כמה פניות בנושא, השבוע הגיעה ליד לאחים הוכחה מצולמת לתרמית המיסיונרית האמורה. רב הפועל בצפון הארץ עם האוכלוסייה דוברת הרוסית - ועומד בקשר רציף עם המחלקה להצלה ממיסיון ומכתות ביד לאחים - נתקל בפתחו של מועדון לקשישים גדול באחת מערי הצפון במזוזה שהייתה נראית לו מוזרה. נוכח זאת הוא ביקש את רשות מנהל המועדון להוריד את המזוזה ולבדוק את תוכנה. מה רבה הייתה הפתעתם כאשר נרתק המזוזה התגלה ריק. כשעל גבה סמלים מסיונריים. הרב מיהר לקבוע במקום מזוזה כשרה ומהודרת שהיתה בתיקו למקרה הצורך, בעודו מברך ברכת ''לקבוע מזוזה" בהתרגשות רבה. הקהל הקטן שהתאסף סביב ענה אמן. "חשנו כי אנו עושים כאן תיקון חשוב לעם ישראל" אמרו הנאספים.

התרמית הזו מצטרפת לתרמית מיסיונרית אחרת, כאשר רשת גדולה של ריהוט לבית החלה למכור נרתיקים למזוזות הנושאים את סמלה האמור של הכת. פניה מהירה של יד לאחים למנהל הרשת – יהודי שאינו שומר תורה ומצוות – גרמה לו להבין במהרה את הבעיה במוצר התמים שנמכר לו באלפי יחידות, ולמרות ההפסד הכספי הגדול הוא החליט בו במקום להסיר את המוצר מכל חנויות הרשת.

ביד לאחים אומרים: "התרמית המיסיונרית נמשכת כל העת. נרתיקי המזוזות הריקים שנמכרו ברשת הענק נועדו להפוך את סמל הכת לנורמה בבתים רבים. הנרתיקים האלו גם נועדו להכיר לציבור את סמלה של הכת ולא להירתע ממנה אם יתקל בה. אין זאת אלא שבימים אלו של ערב חג החנוכה אנו מקבלים שוב ביטוי מוחשי לשונאי ישראל בכל הדורות שביקשו להשכחנו את תורתו של הקב"ה ולהעבירנו מחוקי רצונו. אנו פונים שוב לציבור הרחב שיפנה אלינו עם כל התקלות במפגע מיסיונרי ואנו נדאג להסירו בהקדם האפשרי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר