מבוכה, כבר בהתחלה

בוגי יעלון הצהיר, גדי איזנקוט מכחיש: "שום דבר לא סוכם"

בוגי יעלון מיהר לחגוג כי הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט יהיה מספר 2 שלו, במפלגתו החדשה, בה ירוץ בנפרד מיאיר לפיד, אלא שאיזנקוט עצמו מכחיש זאת וטוען כי שום דבר עדיין לא סוכם (פוליטי, בארץ)

גדי איזנקוט (צילום: Miriam Alster/Flash90)

בוגי יעלון, יו"ר תל"ם, הפתיע את יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, כשהצהיר כי בכוונתו לפרוש מ'יש עתיד' ולהתמודד ברשימה עצמאית, כשטען כי הרמטכ"ל שלעבר, גדי איזנקוט, יהיה מספר 2 ברשימה.

אלא שמתברר כי לפחות מבחינתו של אזינקוט, שום דבר עדיין לא סגור. ויתירה מכך, הוא עדיין לא החליט אם להצטרף לחיים הפוליטיים.

בשיחות סגורות בסוף השבוע, המתפרסמות הבוקר (ראשון) על-ידי יובל קרני ב'ידיעות אחרונות', אמר איזנקוט כי "יש אליי פניות ממפלגות רבות ואני נפגש ומשוחח עם כולם".

לדבריו, "שום דבר עדיין לא סוכם. ההחלטה אם להצטרף לחיים הפוליטיים ועם מי - תהיה רק כאשר ייקבע מועד הבחירות".

כשנשאל מה השיקולים שלו אם להתמודד, אמר כי "השיקול המרכזי ביסוד ההחלטה הוא האם אוכל לשנות ולהשפיע ולהביא שינוי משמעותי. זה בכלל לא שאלה של תפקידים ומקומות".

יעלון, טען ביום שישי כי הוא ולפיד יצטרכו לרוץ בנפרד "כדי לשבור את הגושיות", כאשר לדבריו: "איזנקוט הבין את הלקח של גנץ. אם הוא ייכנס הוא נכנס למפלגתי, ואני מוביל. צריך לרכוש איזשהו ניסיון פוליטי-מיניסטריאלי שיש לי ואין לו".

ב'יש עתיד', שם הופתעו מאוד מהצהרתו של יעלון, טענו מנגד כי לפיד לא מתבטא נגדו כי הוא סבור שבסוף ירוצו יחד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר