דוהרים לבחירות

בני גנץ: עוד שבוע ללא תקציב, אולי בכל זאת יקרה איזשהו נס

יו"ר 'כחול לבן', השר בני גנץ, התייחס למשבר הפוליטי ואמר: "צר לי שכך הם פני הדברים, אבל מאחר ואנחנו מתקרבים לחג החנוכה אולי בכל זאת יקרה איזשהו נס" • צפו בדברים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: טל עוז / משרד הביטחון)

שר הביטחון, בני גנץ, התייחס הבוקר (ראשון), בפתח ישיבת הממשלה, למשבר הפוליטי המאיים בהליכה לבחירות רביעיות בתוך שנתיים בלבד ואמר כי הוא מקווה שיקרה נס: "צר לי שכך הם פני הדברים, אבל מאחר ואנחנו מתקרבים לחג החנוכה אולי בכל זאת יקרה איזשהו נס".

לדבריו: "זה עוד שבוע ללא תקציב 2021 למדינת ישראל, צר לי שכך הם פני הדברים, אבל מאחר ואנחנו מתקרבים לחג החנוכה אולי בכל זאת יקרה איזשהו נס, וזו הזדמנות לומר לכולם חג שמח ובריא".

גנץ התייחס למגפת הקורונה ואמר: "המספרים עולים, אני מסכים עם ראש הממשלה שאנחנו צריכים למצוא דרכים לבלום את התחלואה, ומצד שני אנחנו צריכים לשמור ככל שניתן על האיזון שבין בריאות וכלכלה. נעשו פה דברים טובים בפתיחת הקניונים וב"איים הירוקים", צריך לדעת איך לשמר מדיניות דיפרנציאלית על מנת שהמשק יישאר מאוזן".

לדבריו: "אני בהחלט חושב שאנחנו חייבים לדחוף קדימה את כל נושא החיסונים. לוח הזמנים של הניסוי הוא כזה שאנחנו טיפה מאחור אבל אני מאוד שמח לראות שהנושא של ברילייף, של החיסון הישראלי כחול לבן, מתקדם, אני חושב שזו בשורה ענקית ברמת החוסן הלאומי של מדינת ישראל ואני חושב שצריך לדחוף את החיסונים קדימה באשר הם: כמה שיותר מהר, בכמות יותר גדולה, בצורה הכי אפקטיבית שאפשר, אלו דברים בהחלט חשובים".

צפו בדבריו המלאים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר