"זה ביזיון מוחלט"

הושג פתרון; עשרות עוכבו 4 שעות - בכניסתם לדובאי

מאות ישראלים בהם חרדים רבים שנחתו בדובאי, בטיסת 'פליי דובאי' - מעכבים מזה כמה שעות בשדה התעופה • הסיבה: הסדר הוויזה לישראלים - הושעה • לאחר 4 שעות הושג פתרון • צפו (אקטואלי)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"א בכסלו תשפ"א | 07.12.20
שדה התעופה בדובאי, הבוקר (צילום: באדיבות המצלם)

מאות ישראלים בהם חרדים רבים שטסו לדובאי שבאיחוד האמירויות עם חברת 'פליי דובאי' נתקעו בשדה התעופה, במשך שעות ארוכות - מאז השעה 06:00 בבוקר (שעון מקומי), ואינם מורשים להיכנס. הסיבה: הסדר הוויזה לישראלים - הושעה. הישראלים בעלי דרכון זר - הורשו להיכנס.

רק בשעה 08:15, נמסר ממשרד החוץ האמירתי כי בשעה הקרובה יורשו הישראלים הנמצאים בשדה התעופה בדובאי להיכנס לאחר שימלאו את טופס ה-E-visa.

וכעבור 4 שעות מאז עוכבו הישראלים, התקבל סופית האישור ממשרד החוץ האמירתי על כניסתם של השיראלים בדקות הקרובות. בעקבת כך, הטיסות שעוכבו בנתב"ג, ימריאו גם כן. בדקות הקרובות מוציאים את כלל הטיסות

אחד הנוסעים שעוכב בשדה התעופה סיפר כי "דובאי השהתה את הסדר הוויזה מאתמול ב-19:00, אנחנו עם טיסה של פליי דובאי, מעוכבים כבר שעתיים בשדה בלי אישור להיכנס".

הנוסע מספר כי "לטענת האמירתיים הם הודיעו לפליי דובאי לפני יומיים על זה ואמרו להם לא לטוס, נציגי פליי דובאי מנסים לפתור את זה, בינתיים ללא הצלחה".

קובי צור מספר על העיכוב בכניסה לדובאי (ללא קרדיט)

"מה שאתם רואים פה זה ביזיון מוחלט", מספר קובי צור, נוסע נוסף שמעוכב עם עוד ישראלים רבים בשדה. "אנחנו נמצאים פה בשדה התעופה למעלה משעתיים, יש פה ילדים, יש פה תינוקות, יש פה אנשים אחרי לילה בלי שינה, ובעצם אחרי כל מאות הדולרים שהשקענו פה, הבטיחו לנו שהכל מסודר, שכל הוויזות מאושרות".

בשיחה עם 'כיכר השבת' מספר צור כי "אמרו לנו על הוויזות, שאם לא קיבלנו סירוב עם השם שלנו למייל - הכל בסדר. גם אתמול התקשרתי לראות שהכל בסדר והכל תקין, אמור לנו שאין שום בעיה, ועכשיו נחתנו, עשינו בדיקת קורונה, ומ-6:10 אנחנו כאן, כבר שלוש שעות".

צור מוסיף ומעדכן כי "כבר שלוש שעות מייבשים אותנו, לא הביאו לנו כלום, אנחנו סגורים בתוך מתחם ולא יכולים לצאת, יש פה ביטחון של השדה. הישראלים בעלי דרכונים זרים נתנו להם לצאת, ואנחנו בנתיים כאן, נשארנו משהו כמו מאה אנשים, ממתינים".

גורמים בחברות התעופה פעלו מול משרד החוץ כדי לנסות לפתור את הבעיה שנוצרה מה שהביא ככל הנראה בסופו של דבר לפתרון.

ממשרד החוץ נמסר כי "הנושא טופל ע"י הדרגים הבכירים ביותר במשרד החוץ מול האמירתים. הישראלים שעוכבו בשדה התעופה של דובאי יורשו להיכנס בזמן הקרוב לאחר מילוי טופס הויזה האלקטרונית.

"בעקבות התערבות גורמי משרד החוץ התקבל אישור גם לטיסות הנוספות מישראל לאמירויות הצפויות להמריא בקרוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר