"לא דואגים לאזרחים"

משרד הבריאות סירב לשלוח נציג לוועדת הקורונה - והישיבה בוטלה

לאחר שמשרד הבריאות סירב לשלוח נציג לדיון בוועדת הקורונה על ענפי הספורט ובריכות השחייה, נעלה היו"ר ח"כ שאשא ביטון את הדיון ותקפה קשות את המשרד; צפו (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות הכנסת. תמונה: Miriam Alster/FLASH90)

סוער הבוקר (שני) בוועדת הקורונה, לאחר שמשרד הבריאות לא שלח נציג לוועדה, וזאת בצל המצב המחמיר של המגיפה בישראל, כאשר ישראל נמצאת בתחילת הגל השלישי של הקורונה, ובקבינט הקורונה צפויות כפי הנראה להתקבל הערב הגבלות חדשות על הציבור.

בדיון בוועדת הקורונה דרשת יושבת הראש, חברת-הכנסת יפעת שאשא ביטון, שאחד מבכירי משרד הבריאות, כגון המנכ"ל חזי לוי או ראש שירותי בריאות הציבור אלרעי-פרייס, יגיע להקשיב ולהשמיע את עמדת המשרד, וזאת בדיון על החזרה לפעילות של ענפי הספורט ובריכות השחיה.

בפתח הישיבה, כשהתברר לשאשא-ביטון כי לא הגיע נציג, הח"כית נתנה תוספת של 20 דקות. כשהן חלפו, היא הודיעה בזעם על נעילת הדיון וביטול הישיבה.

לאחר נעילת הישיבה, תקפה יושבת הראש שאשא-ביטון ואמרה כי "משרד הבריאות מבזה את ועדות הכנסת ואת האזרחים. משרד הבריאות מפקיר את בריאותם של אזרחי מדינת ישראל ומאות אלפי אנשים בניהם: נכי צה"ל, נכים כלליים, אנשים עם מחלות ניווניות, אנשים בשיקום רפואי, גמלאים שזה מה שמסייע להם לשמור על בריאותם בשלב זה של חייהם ועוד רבים אחרים שזה מקור לבריאותם הפיזית והנפשית.

"כל זה מתוך הסתכלות צרה על תחום הבריאות רק דרך עיניי הקורונה וחובר אומץ או יכולת לטפל בצורה נכונה במשבר הקורונה בכללותו לצד כמובן מניעת התפשטות הנגיף. במקום להגיע לוועדה ולראות איך מצילים את בריאותם של האנשים. יושבת ד"ר שרון אלרעי ובכירים נוספים במשרד הבריאות וחושבים איך לסגור מחדש את מדינת ישראל. זה לא לדאוג לבריאות הציבור. אנחנו מצפים שמשרד הבריאות יעמיד נציג שיוכל לבוא ולהסתכל בעיניים של כל האנשים שהגיעו לכאן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר