עימות בקבינט

דרעי נמנע מהצבעה על העוצר הלילי: "חותמת גומי"

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, החרדי היחיד בקבינט הקורונה, סירב להשתתף בהצבעה על ההחלטה להטיל סגר לילי החל מיום רביעי: "ההצבעה כעת - חותמת גומי" • הציטוטים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (צילום: כיכר השבת)

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי, החרדי היחיד בקבינט הקורונה, סירב הערב (שני) להשתתף בהצבעה על ההחלטה להטיל סגר לילי החל מיום רביעי.

לדברי דרעי בישיבת הקבינט: "צריך להביא את כלל התקנות כעת ולא לדון על זה מחר. הצבעה כעת לולא דיון בכל התקנות משמעותה חותמת גומי".

לדבריו: "אני בעד פתיחת קניונים ושווקים אבל לא ייתכן שהם יהיו פתוחים גם באזור כתום למעט אדום, אולם מערכת חינוך תהיה סגורה גם באזורים כתומים".

דרעי הוסיף וציין במהלך ישיבת הקבינט: "אם רוצים שהבידוד יהיה אפקטיבי, צריכים להוריד את ימי הבידוד. הנתונים של 50 אחוז אינם שומרים על בידוד הוא חמור מאוד. רק בהורדת ימי הבידוד לשבעה ימים שזה אפקטיבי, רק ככה הציבור יוכל לקיים את הוראות הבידוד. למשטרת ישראל יש מטלות רבות ועידוד בידוד בהורדת ימי בידוד יעזור למשטרה".

לדבריו: "כשר הממונה על רשות האוכלוסין העברתי פקחים כדי שיפקחו על מבודדים. לבקרת בדיקת בידוד. דבר שני, קיימתי אצלי היום דיון בנושא הפקחים".

שר הפנים הוסיף בדיון: "יש את הנושא של השבים מחו"ל מהמגזר הכללי. הנתונים טובים אולם מהמגזר הערבי יש שבים רבים מחו"ל ויש המון בעיות. אם חלופת בידוד תהיה מלונית זה יפתור חלק מהבעיה.

"במגזר הערבי בידוד הוא עונש גדול מאוד גם בגלל מצב סוציו אקונמי נמוך. הורדת ימי בידוד לשבע ימים תעודד גם אותם לקיים זאת".

כמו כן, במהלך ישיבת הקבינט התפתח עימות ביטן השר אריה דרעי לשר יזהר שי מ'כחול לבן':

יזהר שי: "לפי ההערכות אנחנו הולכים לסגר כללי בפברואר".

דרעי: "יזהר אתם בבוקר מדברים בכנסת על בחירות בפברואר ובערב אתם מדברים על סגר בפברואר? תחליטו".

יזהר שי: "אני לא הזכרתי בחירות, חלילה".

דרעי: "תפסיקו להיות צמחוניים. תפסיקו לערב פוליטיקה".

יזהר שי: "אני נזהר לא לעשות זאת".

דרעי: "זה מה שאתם עושים כל היום".

יזהר שי: "אני נגד בחירות בתקופה הזאת".

דרעי: "על זה אני מסכים, אסור לצאת לבחירות כעת. תמשיך בדבריך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר