בחירות 2021 - כבר כאן

טלטלה בימין: גדעון סער יעזוב את "הליכוד" - ויקים מפלגה

ח"כ גדעון סער, יריבו הפוליטי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ימסור הערב הצהרה לתקשורת בה ככל הנראה יודיע על פרישתו ממפלגת 'הליכוד'. הערכה: סער יקים מפלגת ימין חדשה (אקטואליה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
גדעון סער (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בחירות 2021 - כבר כאן, עם טלטלה פוליטית בימין: חבר הכנסת גדעון סער, יריבו הפוליטי המשמעותי ביותר של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ימסור הערב (שלישי) בשעה 20:15 הצהרה לתקשורת בה בכל הנראה יודיע על פרישתו ממפלגת 'הליכוד'.

על פי ההערכות במערכת הפוליטית, סער צפוי להודיע על הקמת מפלגת ימין חדשה, שתתחייב שלא תתמוך בנתניהו לאחר הבחירות, ובעצם תנסה לאגף את 'הליכוד' מימין.

אל גדעון סער, שהתחרה בנתניהו בבחירות המקדימות האחרונות שנערכו במפלגת השלטון, צפויים לחבור מספר ח"כים נוכחים ברשימה, וכן חברי 'דרך ארץ', יועז הנדל וצביקה האוזר.

שם נוסף שאולי עשוי לחבור למהלך הפוליטי הדרמטי הוא הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט.

המפסיד הגדול מהמהלך הדרמטי הוא כמובן נפתלי בנט ומפלגת 'ימינה', שזכו למעל 20 מנדטים בסקרים האחרונים, וכעת יאלצו להתמודד עם מפלגת ימין נוספת.

תרחיש נוסף שיכול לטרוף את הקלפים במפה הפוליטית אף יותר הוא הקמת ממשלת אי-אמון בראשות סער כבר בכנסת הזו - בה יעבירו חוקים אישיים שימנעו מבנימין נתניהו להמשיך כראש הממשלה.

הבוקר, מתח סער ביקורת חריפה על הממשלה וכתב בטוויטר: "עוצר לילי: שוב גזירה חסרת-תוחלת, העיקר לא לדון בפתרון המתבקש. בדיקות כלל-ארציות במקום לולאת הסגרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר