המפץ הפוליטי

יועז הנדל וצבי האוזר יצטרפו לגדעון סער

שר התקשורת יועז הנדל ויו"ר ועדת חוץ וביטחון צבי האוזר, צפויים להודיע במהלך היום (רביעי) על הצטרפותם למפלגת "תקווה חדשה", מפלגתו החדשה של ח"כ גדעון סער (חדשות)

הנדל והאוזר (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

המפץ הפוליטי: שני חברי מפלגת 'דרך ארץ', שר התקשורת יועז הנדל ויו"ר ועדת חוץ וביטחון צבי האוזר, צפויים להודיע במהלך היום (רביעי) על הצטרפותם למפלגת "תקווה חדשה", מפלגתו החדשה של ח"כ גדעון סער.

במקביל, גדעון סער, שאמש הטיל פצצה פוליטית כשהודיע על עזיבת 'הליכוד', מנהל מגעים ושיחות עם גורמים נוספים, שיצטרפו למפלגתו החדשה.

הנאום המלא של גדעון סער (מתוך ערוץ היוטיוב של סער)

במערכת הפוליטית טוענים כי הנדל והאוזר היו שותפי סוד למהלך של סער, וליפ הערכות, חברי כנסת נוספים כו גם אנשים מחוץ למערכת הפוליטית, יצטרפו למפלגה החדשה.

בין השמות הועלו כמועמדים פוטנציאליים להצטרף לרשימה של סער, היו הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט וח"כ יפעת שאשא ביטון, יו"ר ועדת הקורונה, שהתעמתה לאחרונה רבות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הקואליציה מיקי זוהר.

לפי סקרים שנערכו, מפלגתו החדשה של סער, עם השמות שהוזכרו, זוכה למספר דו ספרתי של מנדטים, שמגיעים בעיקר מ'הליכוד' ומ'ימינה' של נפתלי בנט.

כזכור, יועז הנדל וצבי האוזר רצו בתחילה עם מפלגת 'תל"ם' של בוגי יעלון, לאחר מכן חברו ל'כחול לבן' תחת בני גנץ, שבהמשך חבר לגבי אשכנזי ויאיר לפיד.

בנאום הפרישה שלו, אמש, הודיע גדעון סער כי יתפטר מהכנסת ה-23 והכריז כי לא יתמוך בבחירות הבאות בראש הממשלה בנימין נתניהו.

"התנועה הפכה לכלי שרת עבור האינטרסים אישיים של העומד בראשה", תקף סער, "כולל כאלה הנוגעים למשפטו הפלילי. את הנאמנות לדרך, לערכים ולרעיון החליפו חנופה והתבטאויות שגובלות בפולחן אישיות לאדם בשר ודם".

הנאום המלא של גדעון סער:

ממפלגת הליכוד נמסר בתגובה: "סער עוזב כי הוא הובס בפריימריז וכי בסקרים הפנימיים של הליכוד שנערכו בימים האחרונים הוא צונח לעשירייה השנייה".

"סער שנשבע פעם אחר פעם ש"הליכוד הוא ביתי ולא אפרוש אם אפסיד, אני לא מאמין ברסיסי מפלגות" - הובס, הפר את כל הבטחותיו ונטש את הליכוד דווקא בשעה שראש הממשלה נתניהו מביא מיליוני חיסונים לאזרחי ישראל, הוריד את התחלואה והתמותה לאחת הרמות הנמוכות בעולם ומביא הסכמי שלום היסטוריים".

עוד הוסיפו במפלגת הליכוד: "סער החליט לנטוש את הימין, לחבור ללפיד ולהצטרף לרשימה ארוכה של פוליטיקאים שנטשו את הליכוד ואחר כך התרסקו לחלוטין. כמו בעבר, הליכוד יישאר מאוחד ומלוכד ואם יגרר לבחירות - ינצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר