המפץ בימין, לקראת הבחירות

גדעון סער התפטר מהכנסת: 'אחזור בראש כוח פוליטי גדול'

גדעון סער הגיש ליו"ר הכנסת את התפטרותו מהכנסת ה-23, לאחר שפרש מהליכוד, והכריז שבכוונתו "לחזור בראש כוח פוליטי גדול שיחליף את השלטון"; בסקר מהיום מפלגתו זוכה ל-17 מנדטים (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
סער מגיש את מכתב ההתפטרות ליו"ר הכנסת (צילום: דוברות)

לקראת בחירות 2021: גדעון סער, חבר מפלגת 'הליכוד' שהודיע אמש (שלישי) על הקמת מפלגה חדשה שתפעל להחלפת שלטונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיש הבוקר (רביעי) את מכתב התפטרותו מהכנסת, ליושב-ראש יריב לוין.

טרם הגשת מכתב ההתפטרות, אמר גדעון סער: "אני מתכונן לחזור לכנסת ה-24 בראש כוח פוליטי גדול שיחליף את השלטון".

סער בדרך להגשת מכתב ההתפטרות: "אחזור" (צילום: יערה שפירא, כאן 11)

סער, שבסקר ראשון מאז הודעתו כבר זכה ב-17 מנדטים, שואף להיות המאזניים להקמת הממשלה הבאה, אם כי יתכן כי פרישתו מהליכוד עשויה לקרב פשרה בין נתניהו לגנץ במשבר התקציב, כדי למנוע כך את הבחירות - שמועדן (ג' ניסן) כבר אושר היום בוועדת הכנסת, לקראת הצבעה בקריאה ראשונה.

לפי הסקר של 'פאנלס פוליטיקס' לרדיו 103, שפורסם הבוקר: הליכוד - 25 מנדטים, ימינה - 19, סער - 17, יש עתיד - 14, הרשימה המשותפת - 11, ש"ס - 9, יהדות התורה - 7, ישראל ביתנו - 7, כחול לבן - 6, מרצ - 5.

צבי האוזר לגדעון סער: "דרכנו יצטלבו בהמשך" (צילום וידאו: ערוץ כנסת)

הערב צפויים חברי 'דרך ארץ', יועז הנדל וצביקה האוזר, להודיע על חבירתם למפלגה החדש של סער. "תרשה לי להוסיף גם כחבר. הצלחה גדולה בהמשך הדרך. יש לי יותר מתחושה כי דרכנו יצטלבו בהמשך", אמר הבוקר האוזר לסער.

לפי מספר דיווחים, גם ח"כ מיכל שיר מהליכוד, תומכת וותיקה של סער, צפויה לעזוב את המפלגה לטובת תנועתו החדשה. ח"כ שרן השכל, שגם אודותיה כך דווח, הכחישה, וכך גם ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה, שבעיר נפוצות שמועות על עזיבתו את התפקיד כדי לחבור למפלגה של חברו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר