המפץ בימין

הנדל והאוזר הודיעו על חבירה לגדעון סער

בחירות 2021: חברי הכנסת מסיעת 'דרך ארץ' הודיעו כי יחברו לגדעון סער שהודיע אמש על הקמת מפלגה חדשה, אך בניגוד אליו - הם לא מתכננים להתפטר כעת מהממשלה (אקטואליה)

רפאל כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלכס קולומויסקי)

בחירות 2021: חברי מפלגת 'דרך ארץ', יועז הנדל וצביקה האוזר, שמכהנים בקואליצייה הנוכחית מטעם גוש 'כחול לבן', הודיעו הערב (רביעי) בהצהרה בכנסת כי יתחברו למפלגתו החדשה של חבר הכנסת גדעון סער.

למרות זאת, בשונה מסער, הודיעו השניים כי יישארו בתפקידם עד הקמת הממשלה הבאה - יועז הנדל כשר התקשורת וצביקה האוזר כיושב ראש ועדת החוץ והביטחון.

יושב ראש 'דרך ארץ' הנדל תקף בנאומו את ראש הממשלה, בנימין נתניהו - האדם שבגלל הנדל מכהן כראש ממשלה, לאחר שהאחרון סירב לממשלה בתמיכת 'הרשימה המשותפת': "מצבו המשפטי הכתיב את המצב הפוליטי ומכאן את דרך קבלת ההחלטות לגבי המשבר הכלכלי-חברתי בימי קורונה", טען הנדל.

שר התקשורת הוסיף: "צריך חלופה מימין לנתניהו. גדעון הוא הבית המדויק לכל אנשי ימין ממלכתי כמונו. מגיעה לנו מנהיגות שתאחד את העם בניגוד למנהיגות המפצלת של נתניהו".

יושב ראש ועדת החוץ והביטחון, חבר הכנסת צביקה האוזר, לא שכח לעקוץ את יושב ראש 'כחול לבן' בני גנץ ויושב ראש 'ימינה': "מהיכרות אישית קרובה עם כל המועמדים לראשות ממשלה אני יכול לקבוע בלב שלם שגדעון סער הוא האיש המתאים ביותר לראשות הממשלה".

האוזר הוסיף: "הוא האיש היחיד בשעה קשה זו, יכול לאחד סביבו את עם ישראל, ולהבטיח מנהיגות מנוסה וממלכתית שאנו כה זקוקים לה".

גדעון סער מסר בתגובה: "יועז וצביקה, ברוכים הבאים! ביחד - ועם עוד רבים וטובים אחרים שעוד יצטרפו - נביא לעם ישראל תיקווה חדשה ונחליף את השלטון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר