פרסום ראשון

ההצעה תוקנה: תותר תפילה בבית הכנסת גם לאחר 17:30

לאחר שאמש שרי הממשלה קיבלו את הצעת משרד הבריאות לאסור תפילה בבית כנסת לאחר השעה 17:30, ובשטח פתוח במגבלה של 10 בלבד, הבוקר זה תוקן בדרישת חבר הקבינט אריה דרעי (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
חיטוי בית כנסת בבת ים (צילום: פלאש 90)

הממשלה מתכנסת בשעה זו (חמישי) לאשר הגבלות נוספות בשל העלייה בתחלואת הקורונה והחשש מגל התפרצות בימי חג החנוכה. השרים צפויים לאשר את האיסור להתארח בשעות הערב בבית של אחר ולהתקהל למעלה משני אנשים -מלבד משפחה גרעינית . הקנס המוצע: 500 שקלים.

אמש קיבלו שרי הממשלה את טיוטת ההצעה של משרד הבריאות, טיוטה בה הופיעה האיסור להתקהל בבית כנסת לאחר השעה 17:30, גם לא עשרה אנשים בלבד. כמו כן, חל איסור להתפלל למעלה מעשרה אנשים בשטח הפתוח.

במהלך הלילה פעל חבר הקבינט, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, מול שר הבריאות, יואל יולי אדלשטיין, והיועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, בכדי לתקן את הסעיפים.

ואכן הבוקר הממשלה צפויה לאשר כי תותר תפילה במניין, עד עשרה אנשים, בתוך בית הכנסת - גם לאחר השעה 17:30 ובשטח פתוח עד 20 מתפללים.

במהלך הדיון בממשלה הזהיר פרויקטור הקורונה, פרופסור נחמן אש, כי נתוני הקורונה המצביעים על התפרצות מחודש וכי יש לנקוט בצעדים מידיים בכדי להימנע מסגר שלישי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר