"נפתחים שערי שמים"

השמוע'ס של הזמר איתי לוי לחג החנוכה

הזמר הישראלי איתי לוי פרסם פוסט ובו דברי תורה וחיזוק לאלפי העוקבים שלו ברשתות החברתיות, לקראת חג החנוכה, ובו הוא מצטט את גדולי הרבנים על המעלות של החג (ציצית)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(מתוך האינסטגרם של איתי לוי)

ערב חג החנוכה: הזמר הישראלי איתי לוי פרסם היום (חמישי) פוסט ובו דברי תורה וחיזוק לאלפי העוקבים שלו ברשתות החברתיות, לקראת חג החנוכה.

בפוסט הוא ציטט דברים בשם גדולי הרבנים על חג החנוכה שיחל הערב, בהדלקת הנר הראשון, ויימשך שמונה ימים.

"בעת הדלקת הנרות נפתחים כל שערי שמים לתפילתנו", כתב לוי, "בשם רבי ישראל מטשורקוב מובא כי "בחכמה פותח שערים" מתייחס לנר חנוכה שנדלק בשמן זית הרומז לחכמה. שמן זה פותח שערים, וכך נשפע שפע רב מן השמים.

"בשם רבי חיים פלאג'י מובא כי בשעת הדלקת נרות, נעשה עת רצון במרומים, מידת הדין מתבטלת ומתעוררת מדת הרחמים".

לסיום כתב הזמר: "בימי החנוכה ניתן להתפלל בין על גשמיות בין על רוחניות בין על הטבע בין על ניסים, והקדוש ברוך הוא שומע תפילת כל פה וממלא כל הבקשות לטובה ולברכה.

"בעל ה'תפארת שלמה' מציין כי על האדם לכוון בעיקר בתפילתו שיתגדל ויתקדש שמו הגדול, ואחר כך יבקש כל צרכיו בענייני העולם הזה, בגשמיות, בבריאות הגוף ובפרנסה ובשמחה".

הזמר איתי לוי נחשב לאחד מכוכבי הזמר הישראלים הבולטים בשנים האחרונות. הוא מחובר לחסידות חב"ד, כך שבחדר השינה שלו תלויה על הקיר תמונה של הרבי מליובאוויטש. לוי מקורב למסורת היהודית ומקפיד להניח תפילין מידי יום. לפני תקופה אף תרם לבית כנסת ספר תורה לעילוי נשמת אביו.

בעבר פורסם ב'כיכר השבת' תיעוד וידאו בו נראה הזמר הישראלי שמקפיד לא להופיע בשבת קודש, מתברך ממרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר