בדרך לבחירות

בכיר בכחול לבן: "לשקול להחליף את גנץ"

ההתרסקות בסקרים הובילה למחנאות במפלגת 'כחול לבן', בין תומכי היציאה המיידית לבחירות למעוניינים בהחלפת בני גנץ. גורם בכחול לבן: "צריכים לחשב מסלול מחדש" (פוליטי, בארץ)

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

על רקע ההתרסקות בסקרים, מעמיק הקרע ב'כחול לבן'. במפלגתו של בני גנץ מתמודדים עם הצניחה בסקרים בעקבות הודעתו של גדעון סער על הקמת מפלגה, וכן עם ביקורת חוזרת על מנהיגות חלשה מצידו של היו"ר, כך מפרסמת הבוקר (שני) כתב 'ישראל היום' דניאל רוט אבנרי.

המחנאות במפלגה מתחלקת לשניים: המחנה שמבקש לצאת לבחירות מיידית כדי "להחליט" בעבור נתניהו על מועד בחירות לא נוח - בחודש מארס. מנגד, עומד מחנה שמתחת לפני השטח מעביר מסרים שרק החלפתו של גנץ עשויה להציל את גורלה של כחול לבן, שעומדת על כשישה מנדטים ברוב הסקרים. בד בבד, קיימת אמונה קטנה שעוד תימצא פשרה עם הליכוד.

בכיר בכחול לבן אמר כי "הפרסומים בימים האחרונים על היעדר מנהיגות בכחול לבן והסקרים שמצביעים על ירידה דרמטית במנדטים של כחול לבן ואי התאמת בני גנץ לראשות הממשלה, מחייבים לחשב מסלול מחדש ולבחון אם נדרש שינוי בעמדת מנהיג המפלגה. כחול לבן חייבת להישאר אלטרנטיבה שלטונית, ובהרכב הנוכחי כל אלה עומדים בסימן שאלה גדול".

עוד אמר גורם בכחול לבן כי "כחול לבן הוקמה כדי להחליף את השלטון, וכדי לעשות זאת היא צריכה לקבל החלטות מי יוביל אותה בעתיד הקרוב".

מהמפלגה לא נמסרה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר