אחרי שפוטר

אחרי שפוטר, יועז הנדל נפרד: "אין לי תלונה"

שר התקשורת המפוטר, יועז הנדל, נפרד הבוקר מתפקידו, לאחר שפוטר על ידי יו"ר כחול לבן בשל הצטרפותו לסער: "בני גנץ הוא פטריוט ישראלי, יש בינינו פערים אידיאולוגיים" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
יועז הנדל (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

שר התקשורת המפוטר, יועז הנדל, נפרד הבוקר (שלישי) מתפקידו, לאחר שפוטר אמש על ידי יו"ר 'כחול לבן', שר הביטחון בני גנץ, בשל הצטרפותו לסער: "בני גנץ הוא פטריוט ישראלי, יש בינינו פערים אידיאולוגיים".

בפתח דבריו כתב הנדל: "הייתה לי זכות גדולה לשמש כשר התקשורת בשבעת החודשים האחרונים. משימה משמעותית בבנייתה של מדינת ישראל: חיבור תשתיות וצמצום פערים בין המרכז לפריפריה.

"זה לא הדבר הרצוי למדינה להחליף כל כך הרבה שרי תקשורת. העשור האבוד בתחום התשתיות נובע בעיקר מהזנחה וחוסר עניין בתחום, אבל זו המציאות".

הנדל לא זעם על החלטת גנץ לפטרו: "החלטתי בצורה מודעת להודיע על הצטרפותי לגדעון סער, מיד לאחר הודעתו. קל יותר היה לחכות ולראות אם יש בחירות, בחרנו אחרת, מתוך הבנה על המשמעות של הצעד.

"ההחלטה לבנות בית לימין הממלכתי כדי לייצר חלופה לנתניהו היתה פשוט חשובה יותר בעיניי. זה העתיד של מדינת ישראל, של ילדיי ובעיקר העתיד של החיים המשותפים כאן, למרות חילוקי הדעות. אני כואב את התדרדרות השיח הציבורי ומשוכנע שעלינו כשליחי ציבור להציג דרך אחרת".

"זה לא פשוט להיות פוליטיקאי", הוסיף הנדל: "משום צד. התגובות קשות לפעמים מבזות אבל אין בכך כדי לאפשר שיח מבזה מצד פוליטיקאים אלה. אנחנו צריכים לשמש דוגמא אישית גם כשקשה".

לדבריו: "הבנתי לגמרי את המשמעות ואין לי תלונה כלפי אף אחד. בני גנץ הוא פטריוט ישראלי, אדם ממלכתי שאני מחבב מאוד ברמה האישית. יש בינינו פערים אידיאולוגיים אבל אני יודע שהוא רוצה רק את טובת המדינה. הפוליטיקה מסובכת ומלאה יצרים, האידיאולוגיה לא. לא ניסיתי אף פעם להתחפש לשמאל. תמיד הצהרתי שאני ימין ממלכתי על כל המשתמע מכך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר