מצבו החמיר

משה גפני: "אני מתפלל כל יום על דוד ביטן"

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, פתח הבוקר את דיוני הוועדה בתפילה לשלומו של ח"כ דוד ביטן שחלה בקורונה, ואמר: "הוא איש חזק, מקווים שהקב"ה יעזור לו" • צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, פתח הבוקר את דיוני הוועדה בתפילה לשלומו של ח"כ דוד ביטן שחלה בקורונה, ואמר: "הוא איש חזק, מקווים שהקב"ה יעזור לו".

לדברי גפני: "אנחנו כולנו מתפללים לרפואת חברינו ח"כ דוד בן מרגלית ביטן, שה' ישלח לו רפואה שלמה, הוא מדבר ומתקשר, אבל הוא עדיין בבדיקות. הוא איש חזק, אנחנו מקווים שבע"ה הקב"ה יעזור לו ויצא ברפואה שלמה מהמחלה הזו. אנחנו מזכירים אותו גם בתפילה".

כזכור, בשיחה עם חדשות 12 סיפרה רעייתו של ביטן, חגית: "הוא מחובר למכשיר אקמו בכדי שהריאות שלו ינוחו ויבריאו, מצבו יציב ואנחנו אופטימיים. כמו הרבה חולים שמצבם קשה, זה תהליך ארוך שיש בו עליות וירידות, ואנחנו מקווים להחלמה מהירה".

לדבריה: "דוד חזק, אנחנו איתו ומחזקים אותו. כל המברכים גם מחזקים אותנו ואותו, ואנחנו מאמינים שנצא מזה מחוזקים. הוא בהכרה, שומע את הדאגה והוא מרוצה".

אתמול עדכנה משפחתו של ח"כ ביטן החולה בקורונה כי חלה הידרדרות משמעותית במצבו הרפואי. בהמלצת הצוות הרפואי הוחלט לחבר את ביטן ל'אקמו', מכונת הלב-ריאה, למרות שהוא במצב של "עירות מלאה", כהגדרת בית החולים.

"הוא ממשיך לתקשר עם סביבתו. מצבו עדיין קשה, אך יציב", נמסר עוד מבית החולים שבתל השומר.

משפחתו מצידה מודה לצוות הרפואי ואומרת: "דוד מטופל במסירות ובאחריות על ידי צוות בית החולים שיבא, ואנו מבקשים להודות להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר