יו"ר ועדת הקורונה

ח"כ יפעת שאשא ביטון מצטרפת לגדעון סער

שאשא ביטון, שנבחרה לכנסת בקולותיהם של מצביעי הליכוד, פורשת לטובת מפלגתו החדשה של גדעון סער, הזוכה להצלחה בסקרי המנדטים. זו אכזבה ל'ימינה', שניהלה עמה מו"מ מקביל (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
שאשא ביטון וסער (צילום: דוברות)

יושבת ראש ועדת הקורונה של הכנסת ח"כ יפעת שאשא ביטון, מהשמות החמים במערכת הפוליטית של טרום בחירות, החליטה להצטרף למפלגה החדשה שהקים גדעון סער.

מדובר בצעד שעשוי להתברר כמשמעותי בסקרי הבחירות שבפתח, שגם כך העניקו לסער מספר נאה של מנדטים.

בתמונה שצויצה בחשבון הטוויטר של סער, ניצבים הוא ושאשא ביטון זה לצד זה, ונראה כי היא תופיע מיד אחריו, במקום השני ברשימה, לפני חברי 'דרך ארץ' יועז הנדל וצביקה האוזר.

בימים האחרונים התנהל מאבק בין גדעון סער לבין נפתלי בנט ואיילת שקד בשאלת שילובה של שאשא ביטון. ב'ימינה' רצו מאוד שנציגת סיעת 'כולנו' בליכוד תחבור אליהם, אך גדעון סער, מתברר, הצליח לשכנעה טוב יותר.

השרה מירי רגב (ליכוד) תקפה בתגובה: "יפעת שאשא ביטון, אם נותרה בך טיפת יושרה, התפטרי מיד מהכנסת ותחזירי את המנדט למחנה הלאומי שעליו עשית סיבוב. בושה וחרפה".

ח"כ אוסנת מארק, יריבה ותיקה של שאשא-ביטון, הגיבה בציניות למהלך ואמרה: "מאז פרישתו של אהוד אולמרט הליכוד לא חווה אבידה קשה כל כך כמו העזיבה של שאשא ביטון. שלום ולא להתראות".

יצוין, כי לצד הפופולריות שזוכה שאשא ביטון בקרב קהלים רחבים בשל מאבקיה בוועדת הקורונה נגד החלטות הממשלה, היא דמות מושכת אש לאור התנהלותה בוועדה, שספגה ביקורת.

זלזול בחיי קשישים בוועדה של שאשא ביטון? (צילום: ערוץ כנסת / מתוך @nehonotlishatan בטוויטר)

כך לדוגמה זימנה חברת הכנסת לדיון בוועדת הקורונה אנשים שתויגו כ'מכחישי קורונה' בשל תמיכתם במודל השוודי, בהם ד"ר שושנה אלטוביה.

בדבריה בוועדה אמרה בין היתר אלטוביה, וזכתה לקשב רב מהיו"ר שאשא ביטון: "אנחנו יודעים שבבתי אבות, מי שנמצא שם זה לא אנשים כמונו... זה אנשים שיש להם עוד חודש לחיות או עוד חודשיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר