איך יודעים אם יש עכבר בבית? יש פתרון!

אין ספק שאחד הדברים המרתיעים ביותר שעלול להופיע בביתכם הוא: עכבר. אם נתקלתם בו, כדאי מאוד שתפנו לשירותיו של לוכד עכברים מקצועי ולא משנה מהי השעה (צרכנות, שיווקי)

אין כמעט אדם שלא סולד מעכברים (צילום: freepik)

"הלוכד" – ייעוץ חינמי לבדיקה האם יש עכבר בבית

אין כמעט אדם שלא סולד מעכברים, אין כמעט אדם שלא חש רתיעה עזה ממפגש עם עכבר בביתו הפרטי. אם אתם פוגשים בעכבר או עכברים בביתכם או אם אתם מזהים סימנים לנוכחותו של עכבר בביתכם, אין ספק שעליכם לפנות ללוכד עכברים מקצועי ומנוסה בתחום. כיום ניתן למצוא שירות לוכד עכברים מקצועי בשירות 24 שעות ולכן, לא משנה באיזה שעה ביממה אתם זקוקים לשירותיו של לוכד מעין זה, ישנם לא מעט כאלה שיהיו זמינים לשירותכם תמיד. אז גם אם פגשתם בעכבר בביתכם בשעת לילה מאוחרת ואתם חשים שפשוט לא תצליחו להירדם כל עוד אתם יודעים שהוא נוכח בביתכם, כדאי מאוד שתפנו לשירותיו של לוכד עכברים מקצועי ולא משנה מהי השעה.

כיצד יודעים שיש עכבר בבית?

אם אתם שואלים את עצמכם: איך יודעים אם יש עכבר בבית, ישנם סימנים שונים שיכולים להעיד על כך שיש עכבר בבית, מלבד לראות את העכבר באופן פיזי, אם אתם מגלים גללי עכבר במקומות צפויים יותר או צפויים פחות, ניתן להסיק מכך שכנראה מסתובב עכבר בביתכם. גם אם אתם רואים סימני כרסום במאכלים שונים במזווה או אפילו בבגדים שלכם, בנעליים שלכם או בדברים אחרים שמצויים בבית, גם במקרה הזה ניתן להסיק שישנו עכבר בבית. חשוב מאוד מיד כאשר מזהים סימנים להימצאותו של עכבר בבית, ליצור קשר עם שירות הדברת עכברים המוצע על ידי חברה מקצועית ומנוסה בתחום שכן, נוכחותו של עכבר בבית עלולה לפגוע בבריאותם של דיירי הבית. עכבר מגיע מהביוב לא פעם ונושא עליו חיידקים שונים. כמו כן, בגללים של העכבר ישנם חיידקים שיכולים להזיק לבריאות ועל כן, חשוב מאוד להזמין שירותי הדברה על מנת להיפטר מהעכבר או העכברים שבביתכם בצורה מהירה ויעילה.

כיצד מתבצעת הדברת עכברים?

הדברת עכברים יכולה להתבצע בכמה שיטות, כאשר המרכזיות שבהן הן: בשיטה הראשונה מה עושים זה פשוט משתמשים בגרגירי אוכל מורעלים שמפזרים בבית. סביר להניח שהעכבר יאכל את גרגירי המזון המורעלים וימות. כמובן שחשוב לחפש את העכבר המת על מנת לוודא כי ההדברה הייתה מוצלחת. מלבד זאת, אם אתם מעדיפים את השיטה ההומנית. מדביר עכברים מנוסה יניח מלכודות במיקומים אסטרטגיים אשר הוא חושב שהעכבר מגיע מהם. המלכודות יוצבו בתוך ביתכם או מחוץ לביתכם במידה ומדובר בבית קרקע. המלכודות לא יהרגו את העכבר כי אם ילכדו אותו בלבד ולאחר מכן המדביר ישחרר אותו בטבע, במקום המרוחק מאזור מגורים. שיטה נוספת היא שיטת ריסוס של חומר ייעודי בבית שמטרתו היא למגר את העכברים בבית באופן הרמטי. שיטה זאת יעילה במקרה שבו הופעת עכבר בביתכם היא דבר שבשגרה. כמובן שעבור ביצוע שיטה זאת יש לבחור במדביר מקצועי ומיומן בתחום, אשר יודע באיזה חומר הדברה יש להשתמש, באיזה מינון ועוד.

כיצד בוחרים שירותי הדברת עכברים?

בכדי ששיטת הדברת עכברים תתבצע בצורה הטובה והיעילה ביותר, חשוב מאוד שלא להתפשר על אנשי המקצוע הנדרשים עבור ביצוע ההליך בביתכם. רק מדביר מקצועי ומנוסה בתחום אשר יש לו תעודת מדביר בתוקף מהמשרד להגנת הסביבה, הוא מדביר שכדאי לבחור בשירותיו. מעבר לכך, חשוב מאוד לוודא כי מדובר על מדביר בעל ניסיון מקצועי וכן, בעל ידע מקצועי רחב היקף בכל הנוגע להדברת עכברים והדברות בכלל. רצוי מאוד לחפש המלצות על המדביר ולוודא כי מדובר במדביר שבאמת ניתן לסמוך עליו כי יבצע את עבודת ההדברה בצורה הטובה ביותר.

יש לכם עכבר בבית? הזמינו את הלוכד

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר