בחירות 2021

זה יהיה שם מפלגתו החדשה של גדעון סער

גדעון סער, שפרש מהליכוד והתפטר מהכנסת, רשם הבוקר את מפלגתו החדשה אצל רשם המפלגה, בפניו הציג את המטרות המרכזיות, כולל הבטחה לרפורמה משפטית (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מפלגתו החדשה של גדעון סער נרשמה הבוקר (חמישי) אצל רשם המפלגות. המפלגה ביקשה את השם "תקווה חדשה- אחדות לישראל".

בעת הרישום, הציגו את המטרות המרכזיות של המפלגה, ובהם פעילות למימוש זכויותיו הטבעיות וההיסטוריות של העם היהודי בארץ ישראל.

ביסוס זהותה של ישראל כמדינתו של העם היהודי, שמשטרה דמוקרטי. הגנה על ערכיה כמדינת הלאום של העם היהודי, השומרת על זכויות אדם ונוהגת שוויון זכויות פרט.

עוד התחייבו לפעול לקידום מערכת החינוך והפיכתה למערכת חינוך מהמובילות בעולם תוך מתן דגש על מצוינות, צמצום פערים ומתן הזדמנות שווה לכל ילד. העצמת מעמד המורה והמחנך בחברה הישראלית.

פיתוח הארץ, עידוד מדיניות של פיזור אוכלוסין וחיזוק הפריפריה החברתית והגיאוגרפית. עידוד ההתיישבות והחקלאות בגליל ובנגב, בשומרון וביהודה, ובשדרה המזרחית - מרמת הגולן, לאורכו של הירדן והערבה בואכה אילת.

מטרות נוספות: כלכלה חופשית תוך הבטחת הזדמנות הוגנת לכל ומחויבות לערבות הדדית, וקידום רפורמות בכל רשויות המדינה, לרבות במערכות אכיפת החוק והמשפט ושיטת הממשל.

כזכור, גדעון סער פרש ממפלגת הליכוד תוך שהוא תוקף בחריפות את יו"ר המפלגה, ראש הממשלה בנימין נתניהו והצהיר כי יתמודד לראשות הממשלה.

אל גדעון סער הצטרפו חברי הכנסת יועז הנדל וצבי האוזר, ואחריהם, גם חברת הכנסת יפעת שאשא ביטון שתכהן ממלאת מקום ראש הממשלה, אם סער ינצח בבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר