החקירה מעלה

המקווה נבנה ללא אישורים; הבחור מעד - ונפטר

מותו הטראגי של הבחור החשוב מרדכי דוב פאנעט בעת שטבל במקווה באזור מונסי, הוביל לחקירה משטרתית של התאונה • בין הממצאים: המקווה נבנה ללא כל אישור (חדשות)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

מותו הטראגי של הבחור החשוב מרדכי דוב פאנעט בן ה-14 בשבוע שעבר, הוביל לחקירה משטרתית של התאונה.

כפי שדוח בכיכר השבת, פאנעט, נכדו של האדמו"ר מדעעש בורו פארק זצוק"ל ותלמיד ישיבת 'קניין תורה' של סאטמר, נפטר ביום רביעי בעת שטבל בגפו במקווה בעיירה ווסלי הילס שבסביבות מונסי, וככל הנראה החליק במדרגות ונחבט בראשו. במשך שעה ארוכה נותר כך, במים, עד שנמצא ללא רוח חיים.

מיד כשהתגלה האסון, פתחה המשטרה המקומית בחקירת נסיבות התאונה.

מועצת העיירה דיווחה כי דו"ח בנייה ניתן לשמעון וייס - בעל המקווה, מאחר והחקירה גילתה כי המקווה, הממוקם בתוך בית פרטי בשכונה, נבנה ללא כל אישור או תיאום עם רשויות הבנייה, מה שנוגד את החוקים המקומיים וכמובן עלול להוביל לליקויים ואסונות.

וייס סיפר לכלי תקשורת מקומי כי את המקווה המאולתר בנה שוכר המתגורר ביחידת דיור בביתו מאחר ובתקופת הקורונה נסגרו המקוואות לציבור. מלכתחילה נועד המקווה לשימושו של השוכר בלבד, אך לאחר ששריפה פרצה במקווה אחר באזור, קיבל בעל הבית בקשות משכניו להשתמש במקווה.

המועצה מסרה כי עד לשעה בה התגלה האסון, היא לא ידעה על קיומו של המקווה. עוד נמסר כי כשתושלם החקירה, היא תפרסם הודעה רשמית בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר