לאחר 'הבריחה' ההמונית

קפסולות ענקיות ובדיקה פרטית: כך יחזרו ב"חברון" לשגרה

בישיבת חברון, יקדימו את החזרה לישיבה - למחר. בשל ההדבקה שהייתה בישיבה. רגע לפני היציאה לחופשה, בישיבה החליטו; להגדיל את הקפסולות, האכילה בחדר האוכל תהיה במשמרות ועוד (חרדי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
פתיחת 'זמן חורף' (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לפני פחות משבועיים, היו אמורים בחורי ישיבת 'חברון', לצאת לחופשת חנוכה ארוכה, אלא שברגע האחרון התגלו מספר חולים בישיבה, לכן, החליטו בהנהלת הישיבה לשנות את הכללים של החזרה לישיבה, לאחר חופשת חנוכה.

כזכור, ביום שני לפני שבועיים, התגלו מספר בחורים בישיבת שנדבקו בנגיף, בישיבה החליטו על עוצר יציאות בישיבה, אלא שרוב הבחורים כבר הצליחו 'להימלט' מהישיבה.

אחד הבחורים מספר ל'כיכר השבת': "בעקבות הבריחה וחוסר הוודאות מי חלה ומי הדביק, החליטו בהנהלת הישיבה לשנות את הכללים של החזרה לישיבה".

לדברי הבחורים: "זמן החזרה לישיבה הוקדם למחר (שני) וכל מי שרוצה לחזור לישיבה, ייאלץ להציג אישור מקופת חולים כי הוא בריא, או במקביל להציג אישור כי עשה בדיקת קורונה והיא יצאה שלילית".

הבריחה מ'חברון' - לפני שבועיים (ארכיון 'כיכר')

"כל הבחורים שיעמדו בכלל הנ"ל, ייכנסו לבידוד עד ליום רביעי - השבוע, אז תתבצע בדיקה נוספת מטעם הישיבה, לכלל הבחורים שהגיעו לישיבה, כאשר יגיעו התוצאות - יתאחדו הבחורים בקפסולות גדולות - של 200 בכל קפסולה".

הבחורים מספרים עוד ל'כיכר השבת': "כי גם מי שכבר נדבק בקורונה וירצה לחזור לישיבה, לא תהיה לו כל פריוולגיה והוא יצטרך לשהות עם כל הבחורים".

מה השוני בין ההגעה לאחר חנוכה ל'זמן חורף'? "בפעם הקודמת שהגיעו הבחורים לישיבה, מסבירים הבחורים ב'חברון' ל'כיכר השבת': "הבחורים עשו בדיקה בכניסה לישיבה, ונשארו בבידוד יום שלם בחדר עד להגעת התוצאה, וחיכו במשך עשרה ימים ואז עשו עוד בדיקה שהם שליליים".

"בנוסף, ב'זמן חורף', בית המדרש חולק למסדרונות - לפי הקפסולות בפנימייה. כעת לאחר חנוכה, בית המדרש יחולק ל-4 קפסולות, כאשר בכל קפסולה יהיו לכל הפחות 200 בחורים".

עוד מוסיפים הבחורים: "חדר האוכל של הישיבה יתחלק לפי משמרות - כל פעם יהיו שתי קפסולות בחדר האוכל ויהיה שתי משמרות. בנוסף, משך תקופת השהות בישיבה - תקוצר, אם בזמן חורף שהו שבעה שבועות, הפעם, הבחורים יישארו רק ארבעה שבועות עד לפרשת בא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר