קורונה בכנסת

אחרי ביטן ואשר: גם חה"כ הילה שי וזאן - נדבקה

חברת-הכנסת הילה שי-וזאן מ'כחול לבן' נדבקה בנגיף ה'קורונה', כך הודיע הבוקר (שני) קצין הכנסת. בכך עלה לשלושה מספר הח"כים החולים - אחרי ביטן ואשר (אקטואליה)

חה"כ הילה שי וזאן (צילום: לא קרדיט)

חברת-הכנסת הילה שי וזאן מ'כחול לבן' נדבקה בנגיף ה'קורונה', כך הודיע הבוקר (שני) קצין הכנסת.

בהודעה של דובר הכנסת נמסר כי קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, עודכן הבוקר כי בבדיקה שעשתה ח"כ הילה שי וזאן נמצאה חיובית לנגיף הקורונה.

הוא ציין כי הפעם האחרונה בה היא שהתה בכנסת היתה ביום רביעי שעבר, 16/12. "הכנסת ממשיכה ופועלת לעריכת בדיקה וחקירה אפידמיולוגית ביחד עם גורמי המקצוע במשרד הבריאות".

בתגובה, אמרה ח"כ הילה שי וזאן כי "לצערי נמצאתי חיובית לקורונה. אני מרגישה קלות את התסמינים ומקווה להתחזק במהרה. אמשיך להלחם לחקיקת חוק המקדמות לזוגות המתחתנים גם מהבית, כדי שיאושר עוד השבוע. היזהרו, היבדקו ולכו להתחסן!".

כזכור, זו הח"כית השלישית שנדבקת ב'קורונה' בכנסת, בימים האחרוני. הראשון היה ח"כ דוד ביטן מ'הליכוד' שמאושפז במצב קשה בבית החולים, והשני היה יו"ר'ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר מ'יהדות התורה', שהתגלה אתמול כחיובי לנגיף.

אמש, התקשר ראש הממשלה בנימין נתניהו לח"כ יעקב אשר, ואיחל לו בריאות איתה. אשר ניהל בזום, במשך כ-8 שעות את החוק לקיום בחירות בתקופת קורונה.

במוצאי שבת, לאחר שהתחסן לקורונה, ביקר נתניהו אצל ח"כ ביטן המאושפז ב'שיבא', ונופף לו לשלום מאחורי הזכוכית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר