בשורות טובות

יוסף פליישמן שוחרר מבית החולים, לבית נקי

שיפור במצבו של יוסף פליישמן, שנעצר לשווא על ידי המשטרה ואושפז בבית החולים אחרי יממה של היעדרות, והוא שוחרר לביתו • יהודים טובים נרתמו, ושיפצו לו את החדר (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
יוסף פליישמן, יוצא מבית החולים (באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

בשורות טובות: יוסף פליישמן שוחרר היום (שני) מהמרכז הרפואי שערי צדק, לאחר ימים של אשפוז בעקבות שיפור שחל ב"ה במצבו הבריאותי.

פליישמן, אושפז בבית החולים אחרי יממה בו נעדר בעקבות מעצר השווא באישון לילה על ידי שוטרים ששלפו אותו מהחדר בו הוא מתגורר בשכונת בית ישראל בירושלים.

הוא נגרר יחף ברחובות העיר הקרים, ולאחר שהובא לתחנת המשטרה, שוחרר, יחף ומבולבל אל הקור ירושלמי, ללא שידאגו להחזירו לביתו.

מאז, נעדר פליישמן במשך יממה בסיומה נמצא ביער, שוכב בגשם ובקור, והובהל לבית החולים עם כוויות קור. היום, שוחרר בעקבות שיפור במצבו.

עם זאת, הרופאים דרשו מבני משפחתו להביא אותו לבדיקות שבועיות, למעקב אחרי הריאות שלו שקרסו בעקבות הקור העז בו שהה במשך שעות ארוכות, מאימת המשטרה.

במהלך ימי האשפוז של יוסף פליישמן, הגיעו יהודים טובים שנחרדו מהסיפור ומתנאי מגוריו, ושיפצו את החדר בו הוא נמצא בשכונה הירושלמית הוותיקה.

המתנדבים צבעו את קירות הבית, החליפו שירותים ומטבח, סידרו וניקו את המקום כדי שיהיה ראוי למגורים. אחרי השחרור, יגיע פליישמן לבית נקי, בזכות המתנדבים.

המיטה של פליישמן לפני (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
דירת החדר אחרי השיפוץ (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר