התגובות לפיזור הכנסת

נתניהו: "אנחנו ננצח"; לפיד: "אנחנו מוכנים"

ראש הממשלה: "לא חושש מהבחירות, אנחנו ננצח" • יאיר לפיד: "אנחנו מוכנים" • איילת שקד: "רק התחלנו" • עופר כסיף: "ממשלת קורונה גרמה לאסון בריאותי" • התגובות (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו ולפיד (צילום ארכיון: יונתן סינדל - פלאש 90)

שעה קלה לאחר שהחוק לדחיית אישור התקציב נפל הלילה (שלישי), במערכת הפוליטית הגיבו למה שמסתמן כבחירות רביעיות בתוך פחות משנתיים בלבד.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר: "אני חושב שבשעה הזו היינו צריכים ללכד כוחות. היינו צריכים למצוא כל דרך למנוע את הבחירות האלה. היו לנו הסכמים עם כחול לבן. ברגע האחרון בני גנץ נסוג מהדברים שהסכמנו עליהם כדי לעצור את הדיקטטורה הפקידותית משפטית פה, אבל הוא לא עמד בלחץ של נינסקורן וחבריו. אנחנו כמובן לא יכולים להסכים לזה.

"לכן ככל הנראה כחול לבן כולל האנשים שלה שהולכים להצביע כאן הולכים לגרור אותנו לבחירות מיותרות".

נתניהו הדגיש: "אני רוצה להגיד לכם שאני לא חושש מהבחירות. אנחנו ערוכים לזה. אנחנו ננצח. הציבור בישראל יודע מי מביא מיליוני חיסונים, ארבעה הסכמי שלום, מי בולם את איראן, מי מביא ביטחון ומי ישקם כאן את הכלכלה בתנופה רבה. אבל זה מיותר. יותר מזה אין לי מה לומר. אני אצביע בעד המשך קיום הממשלה".

יו"ר האופוזיציה, ח"כ יאיר לפיד, הגיב: "אנחנו מוכנים", וח"כ איילת שקד הוסיפה: "רק התחלנו".

ח"כ אסף זמיר כתב: "ממשלת קורונה גרמה לאסון בריאותי, חברתי, כלכלי ופוליטי חסר תקדים. הפלנו אותה, וכעת האחריות על כתפינו.

"המאבק שלנו הוא מאבק לשוויון אמיתי לכל אזרחי המדינה, לסיום הכיבוש ולשלום אמת בין שתי מדינות, למדיניות של רווחה ולא של קיצוצים. יהיה קשה, אבל אנחנו לא מפחדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר