בחצות לילה

קורע לב: הגר"י דניאל באמירת קדיש על בנו

סמוך לחצות התקיימה הלוויתו של הרב פנחס דניאל ז"ל, מגדולי מגידי השיעור בביתר עילית, שהתמוטט בחתונה בעיר ומותו נקבע במקום. אביו, פרץ בבכי באמירת הקדיש (דיין אמת)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

בני משפחה וקרובים השתתפו אמש (שני), סמוך לחצות לילה, בהלוויתו של האברך הרב פנחס דניאל ז"ל, שהתמוטט שעות קודם לכן בחתונה בעיר, ולאחר מאמצי החייאה הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

במהלך ההלוויה ספדו לו בני המשפחה והזכירו את העובדה שהיה מכתת רגליו ממקום למקום בכדי לזכות את הרבים. הראשון לציון, הגאון רבי יצחק יוסף, הגיע להלוויה באמבולנס מבודד, וספד לו.

אביו, הגאון רבי יצחק דניאל, מזכירו התורני של הראשון לציון, ספד לו בבכי קורע לב: "ה' נתן וה' לקח, יהיה שם ה' מבורך'", ומיד החל באמירת הקדיש על בנו ע"ה.

כזכור, המנוח ע"ה פונה תוך כדי מאמצי החייאה שנמשכו במשך שעה ארוכה, לאחר שעבר ככל הנראה התקף לב, וזמן קצר לאחר שהגיע לבית החולים שערי צדק בירושלים, נאלצו הרופאים לקבוע את פטירתו.

על פי אחד מעדי הראיה, צוותי הרפואה של איחוד הצלה הוזעקו למקום, וביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי שערי צדק בירושלים תוך כדי המשך פעולות החייאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר