לפני נישואי בתו

הרה"ח רבי שמואל גוטפריד ז"ל

הרה"ח רבי שמואל גוטפריד ז"ל, מחשובי חסידי באיאן ואיש חסד במהותו, הסתלק לעולמו בגיל 59, לאחר שבשבועות האחרונים התגלתה בגופו 'לוקמיה' ואף נדבק בנגיף (דיין האמת)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

אבל כבד בחצר חסידות באיאן, עם היוודע בדקות האחרונות דבר פטירתו של איש החסד הנגיד הרה"ח רבי שמואל גוטפריד ז"ל, מחשובי החסידים, והוא בן 59.

המנוח, בנו של הרה"ח רבי שלמה גוטפריד ז"ל שהיה ממקימי מוסדות באיאן בישראלק, כבר בצעירותו נקשר מאוד למורו ורבו האדמו"ר מבאיאן.

מכריו מספרים, בשיחה עם 'כיכר השבת': "ר' שמואל היה אדם שכולו אמונה וביטחון בהקב"ה, הודה תמיד על הטוב ועל הרעי, בעל חסד גדול שסייע רבות לאנשים ומשפחות קשות יום - והכול בצורה שקטה ומבלי שאנשים יידעו".

בחייו עסק לפרנסתו בעסקי הגבס, ואף הקים את החנות המפורסמת 'עולם הגבס' בירושלים, ולמרות כל עיסוקיו היה קובע עיתים לתורה.

בבאיאן מספרים על הקשר המיוחד שהיה לו עם האדמו"ר, כי במסגרתו הוא סייע רבות לצרכי המוסדות באשר הם, וכל זאת מבלי לקבל תמורה או גינוני כבוד.

עם האדמו"ר מבאיאן

אחד מבני המשפחה מספר, כי בשבועות האחרונים גילו אצל רבי שמואל את מחלת הלוקמיה, וזמן קצר לאחר מכן הוא אף נדבק בקורונה - מה שהוביל להידרדרות חמורה במצבו, עד אשר השיב את נשמתו ליוצרה בבית החולים הדסה עין כרם, למגינת לבם של בני המשפחה ומכריו הרבים.

בפטירתו הותיר אחריו את בני משפחתו המורחבת, בנים, בנות וצאצאים ההולכים בדרך התורה והחסידות, ובהם את בתו אשר אמורה להינשא בחודשים הקרובים.

הלווייתו תצא בשעה 15:15 מבית המדרש המרכזי של חסידות באיאן ברחוב מלכי ישראל בירושלים, בדרכה להר המנוחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר