התחלואה עולה

בדרך לסגר שלישי: הממשלה תתכנס בצהריים

בשעה 14:30 בצהריים יכנס ראש הממשלה בנימין נתניהו ישיבת ממשלה מיוחדת, לדיון בהגבלות החדשות ובבקשה להטלת סגר בעקבות העלייה בתחלואה בקורונה (אקטואליה)

סגר. ארכיון (צילום: David Cohen/Flash90)

בדרך לסגר שלישי? בשעה 14:30 בצהריים (רביעי) יכנס ראש הממשלה בנימין נתניהו ישיבת ממשלה מיוחדת, לדיון בהגבלות החדשות בעקבות העלייה בתחלואה בנגיף הקורונה.

לפי הדיווח של איתמר אייכנר ב'ידיעות אחרונות', נתניהו יבקש משרי הממשלה להכריז על סגר כללי, שיימשך בין שבועיים לשלושה שבועות - לפי המלצות משרד הבריאות, ויחל בשבוע הבא, תוך מתן אפשרות לציבור להיערך.

משרד הבריאות צפוי לבקש סגר מלא והרמטי שיכלול גם את מערכת החינוך - כולל הגיל הרך. בנוסף, הוא צפוי בלקש כי הסגר יחל כמה שיותר מהר, שכן ככל שהוא יידחה - הוא יצטרך להיות ממושך יותר.

נתניהו, מבקש בכינוס הממשלה לקצר הליכים, שכן רק הממשלה יכולה לאשר הטלת סגר ולא קבינט הקורונה, ובעקבות כך הוא מכנס את הממשלה למרות שלא הושגו הסכמות בקבינט. יחד עם זאת, לאור היציאה לבחירות, צפויה כנראה ישיבה סוערת.

אתמול, עדכן שר הבריאות יולי אדלשטיין כי בשלושה ימי מבצע "לתת כתת" חסונו בישראל 71,876 בני אדם. "תסתכלו על המספר הזה - אלה רק החיסונים שדווחו עד כה. ויש עוד הרבה שבדרך לדווח. רק שלושה ימים למבצע 'לתת כתף' והספקנו לחסן עשרות אלפי צוותים רפואיים וישראלים שבאוכלוסיית היעד נגד הקורונה. אנחנו רק בתחילת הדרך, לכו להתחסן".

לפי נתוני משרד הבריאות, עד כה הוזמנו למעלה מ-200 אלף תורים לחיסון לקורונה. כמו כן, בבתי החולים מדווחים על היענות גבוהה בהתחסנות, בניגוד לחששות שנשמעו בתחילה.

נכון לאמש, מאושפזים בבתי החולים 499 חולים במצב קשה, מהם 116 מונשמים. מספר הנפטרים עלה ל-3,128 בני אדם. בישראל ישנם 27,551 חולים פעילים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר