הסנונית הראשונה?

ניר ברקת קורא לקיום בחירות מקדימות בליכוד

חבר הכנסת ניר ברקת קרא הבוקר (רביעי), שעות ספורות לאחר פיזור הכנסת, לקיים בחירות מקדימות למפלגתו עד מועד סגירת הרשימות לכנסת ה-24. "זו חובתנו למתפקדים", אמר (חדשות)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ח"כ ניר ברקת (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

חבר הכנסת ניר ברקת קרא הבוקר (רביעי), שעות ספורות לאחר פיזור הכנסת, לקיים בחירות מקדימות למפלגתו עד מועד סגירת הרשימות לכנסת ה-24.

בציוץ שפרסם בטוויטר כתב ברקת: "הליכוד היא התנועה הדמוקרטית היחידה בישראל ועל כך גאוותנו. לכן אנו צריכים לקיים פריימריז לבחירת הרשימה לכנסת, כי זו חובתנו ל-140,000 מתפקדי הליכוד וזו הדרך שלנו לחזק את החיבור לשטח ולהביא לניצחון הליכוד בבחירות".

ע"פ סקרים פנימיים שמחזיק ברקת, הוא צפוי לקבל את המקום ה-1 בבחירות המקדימות, כחלק מתקוותו להחליף את בנימין נתניהו בראשות הליכוד בסוף דרכו, תקווה שקיימת לעוד חמישה שרים בכירים בליכוד.

לח"כ ניר ברקת הובטח במערכת הבחירות ע"י רה"מ נתניהו שיקבל את משרד האוצר. ההבטחה לא קוימה, ברקת סירב לקבל משרד שנחשב קטן ונדחק להיות ח"כ רגיל מהקואליציה. לכאורה פגיעה בכבוד, אבל מבחינה פוליטית לברקת זה היה מהלך מצוין, שכן בזכות כך, ראש עיריית ירושלים לשעבר הצליח להימלט מהדימוי הציבורי הרע שרכשה לעצמה ממשלת האחדות של נתניהו וגנץ.

במהלך חודשי כהונת הממשלה הוא הרבה להתעמת עם שר האוצר ישראל כץ, אותו כינה "סכנה לשלטון הליכוד והימין" וקרא לו לא אחת להתפטר מהתפקיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר